پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۴

قديري، مشاور امور اجتماعي و بانوان شهرداري قزوين مطرح کرد؛

نشاط و شادابي؛ پيش نيازهاي سلامت و موفقيت در خانواده

قديري، مشاور امور اجتماعي و بانوان شهرداري قزوين گفت:نشاط و شادابي از جمله مهمترين پيش نيازهاي سلامت و موفقيت در خانواده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سيده حديقه قديري افزود:در همين راستا کارگاه آموزشي نشاط و موفقيت ويژه بانوان کارمند شهرداري قزوين برگزار شد که با استقبال خوبي مواجه شد.

وي توليد شادي مبتني بر آموزه‌هاي ديني در خانواده را به عنوان يکي از شاخصه‌هاي خانواده با نشاط مطرح کرد و گفت:همچنين ايجاد احساس اميدواري سبب پويايي اعضاي خانواده مي شود، بنابراين اين مهم بايد در اولويت خانواده‌ها به ويژه بانوان باشد.

مشاور امور اجتماعي و بانوان شهردار قزوين در ادامه افزود: عوامل مختلفي باعث تنش و تفاهم‌ها مي‌شود که با شناخت و آموزش مهارت‌ها مي‌توان از آسيب‌هاي خانواده پيشگيري کرد، در همين راستا برگزاري کارگاه هاي آموزشي با محوريت «آموزش مهارت هاي زندگي و تحکيم خانواده در راستاي ايجاد نشاط اسلامي و خانواده» به مرور تا پايان سال توسط شهرداري قزوين برگزار خواهد شد.

قديري افزود: در کارگاه آموزشي نشاط و موفقيت مباحثي نظير راههاي ايجاد نشاط در خانواده و علائم و راهکارهاي پيشگيري از افسردگي توسط عزيزي، استاد دانشگاه و مشاور خانواده مطرح شد که بانوان خواستار استمرار اين کارگاه هاي آموزشي با موضوعات مختلف شدند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط