پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۴

حاجي‌کريمي، مدير مرکز مطالعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

روزانه از همه مخاطبان برنامه‌هاي هفته گراميداشت قزوين نظرسنجي مي‌شود

حاجي کريمي،مدير مرکز مطالعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از نظر سنجي روزانه از همه مخاطبان برنامه‌هاي هفته گراميداشت قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ آرش حاجي کريمي  در رابطه با برنامه هاي گراميداشت هفته قزوين از ارزيابي برنامه هاي اين هفته توسط مرکز مطالعات خبر داد و افزود: در سال هاي گذشته برنامه هاي برگزار شده در هفته قزوين توسط اين مرکز،مورد ارزيابي قرار گرفت و در پنجمين دوره برگزاري جشنواره ي گراميداشت هفته قزوين نيز که با اجراي 35 برنامه از پنجم تا يازدهم شهريور ماه سال جاري با هدف معرفي قزوين در سطح ملي و فراملي برگزار مي شود، شناسايي نقاط قوت و ضعف برنامه ها از طريق نظر سنجي از مخاطبان مختلف به دقت صورت خواهد پذيرفت.

وي اظهار کرد: بنا بر اهميت موضوع، کار افکار سنجي و نظر سنجي در پنجمين دوره گراميداشت هفته قزوين به صورت روزانه انجام مي شود تا با انعکاس نتايج به دست آمده به مديران يا مجريان هر برنامه، اقدامات لازم به منظور رفع نقايص احتمالي و ارتقاء سطح کيفي برنامه صورت پذيرد.

حاجي کريمي افزود: از آنجايي که ميزان رضايت مخاطبان و عموم شهروندان از کيفيت برنامه هاي هفته گراميداشت قزوين به صورت جدي مدنظر است، موضوع افکار سنجي و نظر سنجي از مخاطبان تمام برنامه هاي پيش بيني شده در دستور کار قرار گرفته و اجراي آن، همزمان با اولين روز برگزاري برنامه هاي هفته قزوين آغاز خواهد شد.

بر اساس اين گزارش؛ هفته گراميداشت قزوين توسط شهرداري قزوين و همکاري ساير دستگاه‌هاي اجرايي استان از پنجم تا يازدهم شهريور در سراي تاريخي سعد السلطنه و ساير اماکن عمومي شهر قزوين با اجراي 35 برنامه متنوع با هدف معرفي قزوين در سطح ملي و بين المللي برگزار خواهد شد.

 پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط