چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۳

گوراني، مسوول استوديو شهر شهرداري قزوين:

برنامه‌‎هاي روز قزوين در راديو شهر اطلاع‌رساني مي‌شود

بيژن گوراني، مسوول استوديو شهر شهرداري قزوين گفت: برنامه‌ها و جشنواره‌هاي ويژه هفته قزوين از طريق راديوشهر اطلاع رساني مي شود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ گوراني افزود: راديوشهر به عنوان يکي از رسانه هاي تاثيرگذار شهرداري قزوين با همه توان و ظرفيت خود در اين ايام در کنار شهروندان خواهد بود و تلاش مي کند تا برنامه ها و اخبار اين هفته را به اطلاع شهروندان برساند.

وي گفت: درهمين خصوص جلسات هماهنگي با حوزه معاونت صداي صداوسيماي مرکز قزوين و عوامل اجرايي جشنواره روز قزوين برگزار شده و از ششم تا پانزدهم شهريورماه سال جاري همه روزه برنامه سازي خواهد شد.

گوراني افزود: هر روز در 2 بخش صبح و عصر تازه ترين خبرها از برنامه هاي روز قزوين اطلاع رساني مي‌شود و نيز در 2 بخش گقتگوهاي زنده راديويي با اعضاي شوراي اسلامي شهر و عوامل اجرايي شهرداري قزوين صورت مي گيرد.

وي بيان کرد: در روز 9 شهريور که روز قزوين نامگذاري شده پيام تبريک شهردار قزوين براي شهروندان پخش خواهد شد.

مسوول استوديو شهر شهرداري قزوين از تهيه گزارش‌هاي مردمي از نمايشگاه قزوين عصر صفوي، تورهاي شهرگشت، جشنواره قيمه نثار، جشنواره بادبادکها و نيز اجلاس جاده ابريشم خبر داد و گفت: در همين خصوص آنونس‌هاي(آگهي تبليغاتي) راديويي اطلاع رساني برنامه‌هاي هفته قزوين هم تهيه شده که در فواصل برنامه‌ها پخش خواهد شد.

گوراني گفت: سوال مسابقه پيامکي روزانه راديوشهر نيز در اين ايام متناسب و مرتبط با برنامه ها و اهداف روز قزوين خواهد بود و هر روز به يک نفر که بهترين پاسخ را ارسال کند، به قيد قرعه هديه ويژه تقديم خواهد شد.

وي ساعات پخش اين برنامه‌ها را ساعت 7 و 45 دقيقه، 10 و 32 دقيقه، 15 و 50 دقيقه، 16 و50دقيقه و 20 و 5دقيقه از موج fm رديف 2/94 مگاهرتز (موج راديوقزوين) اعلام کرد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط