سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۲

صلح‌جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي يکي از اقدامات ارزنده سازمان فرهنگي شهرداري قزوين است

محمدحسين صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: برگزاري کارگاه هاي آموزشي – علمي در محلات قزوين يکي از اقدامات ارزنده سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ محمدحسين صلح جو در آيين اختتاميه جشنواره جرثقيل هيدروليکي که توسط ستاد طرح محله اين سازمان برگزار شد؛ افزود: سوق  افکار نوجوانان به سمت کارگاه‌هاي علمي،خلق ابداعات، ابتکارات و نوآوري‌ها گامي موثر در توسعه علم و تکنولوژي کشور  است.

وي اظهار کرد: همچنين کودکان بايد بياموزند در کارهاي گروهي به صورت آکادميک و علمي با يکديگر تعامل و همکاري لازم را داشته باشند تا بتوانند سريعتر به اهدافشان دست يابند،اين کارگاه هاي آموزشي فرصتي مناسبي براي آموزش کار تيمي است که اميدواريم  برگزاري چنين برنامه هاي به طور مستمر در سطح شهر قزوين برگزار شد.

وي ادامه داد: اين کارگاه آموزشي مي‌تواند در روند زندگي نوجوانان تأثيرگذار باشد و زمينه‌ساز پيشرفت و تعالي آن‌ها باشد.

حسين‌ صلح‌جو با تقدير از سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين افزود: برگزاري اين کارگاه آموزشي خدمتي مطلوب براي نوجوانان در  محلات است و در بسياري از امور از جمله حمل و نقل و ترافيک نيز مؤثر بوده و روش مناسبي براي آموزش خرد جمعي به آن‌ها است.

مجابي،عضو ديگر شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در اين رابطه گفت: برگزاري اين کارگاه‌هاي آموزشي مي‌تواند در انتخاب رشته نوجوانان در دوران دبيرستان و دانشگاه مؤثر باشد و آن‌ها با آشنايي و آگاهي کامل انتخاب رشته کنند.

کاظم مجابي افزود: يکي ديگر از دستاوردهاي اين کارگاه آموزشي، آموزش کارگروهي و مشورت کردن به نوجوانان است که يکي از نقاط ضعف در سطح کشور است که بايد از ابتدا به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط