سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۲

خجسته‌فر،مسوول ستاد تخلفات ساختماني سازمان پسماند شهرداري قزوين:

ميزان تخليه غيرمجاز انواع پسماندهاي ساختماني و عمراني به صفر رسيد

مجيد خجسته فر، مسوول ستاد تخلفات ساختماني و عمراني سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: فعاليت رانندگان فعال در حمل و جابجايي پسماندهاي ساختماني و عمراني بدون مجوز غيرقانوني است و از ادامه فعاليت آنان جلوگيري خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ خجسته‌فر افزود: همه رانندگان فعال در اين حوزه ملزم به دريافت مجوز حمل،جابجايي و دفن پسماندهاي ساختماني و عمراني هستند و در صورت عدم دريافت مجوز از اين سازمان، فعاليت آنان غير قانوني تلقي شده و از ادامه فعاليت آنان جلوگيري خواهد شد .

وي با اشاره به تعداد خودروهاي ورودي به جايگاه دفن انواع پسماندهاي ساختماني و عمراني تصريح کرد: در طول مدت يک ماهه تيرماه سال‌جاري بيش از 2هزار و 300دستگاه انواع خودرو وارد اين جايگاه شده و بيش از 32 هزار تن انواع پسماند ساختماني و عمراني دفن شده است .

خجسته‌فر ميزان کل استفاده مجدد از پسماندهاي ساختماني و عمراني را بيش از 23 هزار تن اعلام کرد و گفت: رانندگان فعال در اين حوزه که تاکنون مجوز فعاليت خود را از اين سازمان دريافت نکردند مي‌توانند براي تشکيل پرونده، دريافت مجوز و کارت فعاليت همه روزه به محل اين ستاد واقع در بلوار شهيد بهشتي جنب زمين ورزشي شقايق ساختمان شماره 2 سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين مراجعه کنند.

وي در خاتمه به تکميل ظرفيت جايگاه فعلي تا پايان شهريورماه سالجاري اشاره کرد و افزود: از آن جايي که بر اساس تصميمات اتخاذ شده جانمايي محل جايگاه تخليه پسماندهاي ساختماني و عمراني به کارگروهي متشکل از ادارات منابع طبيعي، محيط زيست، آب و فاضلاب شهري و دانشگاه علوم پزشکي با محوريت استانداري قزوين واگذار شده است از مقام مسوول در استانداري قزوين که مديرکل امورشهري است درخواست مي شود در اين ارتباط نهايت همکاري و مساعدت را با شهرداري قزوين داشته باشد تا با تشکيل کارگروه و دعوت از اعضا ، محل جديد تخليه پسماندهاي ساختماني و عمراني تعيين شود.

خجسته‌فر در پايان تصريح کرد: عدم توجه به اين موضوع شهر را با مخاطرات و بي نظمي هايي مواجه خواهد کرد و مشکلات عديده فراواني را براي شهروندان در پي خواهد داشت.

تصاویر مرتبط