سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۲

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي شهرداري قزوين:

نخستين جشنواره جرثقيل هيدروليکي کشور در استان قزوين برگزار شد

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزين گفت: جشنواره جرثقيل هيدروليکي براي نخستين بار در کشور در استان قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد در آيين اختتاميه جشنواره جرثقيل هيدروليکي که با حضور جمعي از اعضاي شوراي شهر قزوين در  بوستان هشت بهشت برگزار شد، افزود: اين جشنواره به همت ستاد طرح محله سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در محلات قزوين برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال نوجوانان قرار گرفت.

 وي در اين جشنواره با تشکر از شهروندان قزويني به دليل همکاري و مشارکت در اين برنامه اظهار کرد: يکي از اهداف برگزاري نخستين جشنواره جرثقيل هيدروليکي نزديکي نوجوانان با مساجد و افزايش حضور آنان در اين مکان مقدس بود که به همين دليل نيز تمام جلسات آموزشي جرثقيل هيدروليکي در مساجد شهر قزوين انجام شد.

اين مسوول تقويت نوجوانان،افزايش کار تيمي،شکوفايي خلاقيت و شکوفايي استعداد نوجوانان بوده تا جوانان در آينده شغل فني و مهندسي مناسبي را براي خود انتخاب کند و براي جامعه و کشور تاثيرگذار باشد.

وزيري نژاد يکي از اهداف برگزاري نخستين جشنواره جرثقيل هيدروليکي نزديکي نوجوانان با مساجد و افزايش حضور آنان در اين مکان مقدس بود که به همين دليل نيز تمام جلسات آموزشي جرثقيل هيدروليکي در مساجد سطح شهر قزوين انجام شد.

وي افزايش روحيه کار تيمي و همچنين بروز خلاقيت و شناسايي استعدادهاي نوجوانان ساکن در شهر قزوين را از ديگر اهداف اين برنامه دانست و بيان کرد: تاکنون 6 برنامه از سوي طرح محله براي نوجوانان در سطح شهر قزوين برگزار شده است.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين عنوان کرد: حضور فعال نوجوانان در برنامه‌هاي اين‌چنيني بسيار مثمرثمر است چراکه به اين ترتيب اوقات فراغت نوجوانان بهينه مصرف مي‌شود.

وزيري‌نژاد از آغاز برنامه‌هاي گراميداشت روز قزوين در هفته جاري خبر داد و از شهروندان تقاضا کرد تا از طريق سايت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برنامه‌ها اين هفته را دنبال و در آن‌ها شرکت کنند.

اين مسؤول با اشاره به ويژه‌برنامه‌هايي که در سراي سعدالسلطنه از جمعه هفته جاري برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد: در سراي سعدالسلطنه بازسازي عصر صفويه صورت مي‌گيرد و علاوه بر آن برنامه‌هاي مفرح ديگري براي تمام گروه‌هاي سني در نظر گرفته شده که اميد است اين برنامه‌ها مورد پسند تمام شهروندان ساکن در شهر قزوين واقع شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان مطرح کرد: اجلاس بزرگ جاده ابريشم با حضور شهرداران اين جاده به ميزباني شهر قزوين پس از بزرگداشت روز قزوين برگزار مي‌شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط