چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۷

روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

ديدار سرپرست معاونت خدمات شهري با مسوولان سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين

مسوولان ستادي و عملياتي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين با سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ در راستاي حصول هماهنگي‌هاي موثر و تبيين برنامه‌هاي معاونت خدمات شهري و سازمان آتش نشاني، جلسه‌اي با حضور کاظمي سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين و مسوولان ستادي و عملياتي سازمان آتش نشاني در دفتر مديريت سازمان آتش نشاني قزوين برگزار شد.

در ابتداي جلسه ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، بر حمايت از سازمان‌هاي مختلف در حوزه خدمات شهري تاکيد داشت و اشاره کرد: اين حمايت ها موجب هم افزايي در سازمان‌ها و ارتقاء کيفي خدمات به شهروندان مي‌گردد.

ذوالقدر يکي از فاکتورهاي موثر در  پيشرفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين را در تحصيل و افزايش سطح علمي کارکنان آن دانست و خاطر نشان کرد: اکنون چهار نفر با مدرک کارشناسي ارشد، 47 نفر با مدرک کارشناسي، 62 نفر با مدرک کارداني در اين سازمان حضور دارند و حدود 50 نفر نيز  هم اکنون در سطح کارشناسي و کارداني در حال تحصيل مي باشند .

وي افزود: به‌زودي سطح تحصيلات کارکنان اين سازمان که داراي مدرک کارشناسي در رشته آتش نشاني هستند به بيش از 90 درصد خواهد رسيد و سازمان آتش نشاني قزوين تنها سازمان آتش نشاني کشور خواهد بود که کارکنان آن از سطح تحصيلات بالا و مرتبطي برخوردارند.

وي در ادامه خواستار حمايت از کارکنان آتش نشاني در حوزه تصويب قوانين مربوط به سختي کار و بهره مندي از مزاياي جانبازي، شهادت و ايثارگري گرديدند.

در ادامه کاظمي، سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين در مورد محورهاي مختلف مديريت و فنون مختلف برنامه ريزي به منظور ارتقاء عملکرد در سازمان‌هاي مختلف مطالبي را بيان کردند و با اشاره به اهميت حمايت و همدلي بين همکاران افزود: اين حمايت‌ها ابتدا باعث ايجاد دلگرمي و در نهايت منجر به افزايش بهره وري و ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط