شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۳

نصرتي، شهردار قزوين:

زمينه‌هاي ايجاد اعتماد براي ورود سرمايه‌گذار در قزوين فراهم شده است

هيئت سرمايه‌گذار شرکت "سي هان گل سري" از کشور ترکيه با شهردار قزوين ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي شهردار قزوين در اين ديدار که با حضور حبيبي معاون عمراني استاندار قزوين، رئيس و اعضاي شوراي شهر برگزار شد، گفت: مديريت شهري قزوين زمينه‌هاي ايجاد اعتماد براي ورود سرمايه‌گذار را فراهم کرده است تا سرمايه‌گذار بدون دغدغه در اين شهر سرمايه‌گذاري کند.

وي با بيان اينکه شهر قزوين داراي ظرفيت‌هاي فراواني براي سرمايه‌گذاري است، افزود: شهر قزوين با توجه به اينکه در نزديکي پايتخت قرار دارد و روزانه حداقل 150هزار نفر از اين شهر عبور مي کنند، موقعيت جغرافيايي خوبي براي جذب سرمايه‌گذار دارد.

نصرتي به موقعيت قرارگيري بوستان ملي باراجين در نزديکي اتوبان اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعيت جغرافيايي بوستان ملي باراجين که علاوه بر شهروندان قزويني و عبوري از اين شهر، شهروندان تهران و کرج از اين بوستان بهره‌برداري مي‌کنند و تاکنون پروژه‌هاي شاخصي در اين بوستان احداث شده است.

شهردار قزوين تاکيد کرد: اگر شرکت "سي هان گل سري" از کشور ترکيه شناخت دقيقي از قزوين داشته باشد مطمئنا علاقمند به سرمايه‌گذاري در اين شهر  خواهد شد.

وي گفت: اميدواريم اين نشست آغاز همکاري خوبي براي سرمايه‌گذاري در اين شهر باشد.

در ادامه هيئت سرمايه‌گذار شرکت "سي هان گل سري" از کشور ترکيه نيز در اين جلسه با معرفي اين شرکت اظهار اميدواري کردند: اميدواريم بتوانيم در شهر قزوين که از قابليت‌هاي خوبي برخوردار است همکاري خوبي در زمينه سرمايه‌گذاري داشته باشيم.

گفتني است؛ در اين نشست شهردار قزوين به معرفي شهر قزوين پرداخت و همچنين شرکت "سي هان گل سري"  نيز به قابليت‌هاي سرمايه‌گذاري و پيمانکاري در اجراي پروژه‌ها پرداخت.

پايان پيام    

 

تصاویر مرتبط