سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۹

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري آزمون آمادگي جسماني آتش نشانان قزوين

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آزمون سنجش توان عملياتي و آمادگي جسماني شش ماهه اول آتش نشانان قزوين در ايستگاه شماره 4 مينودر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين ؛ ذوالقدر افزود: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده ، آتش نشانان بصورت ساليانه و با آمادگي مطلوب در اين آزمون‌ها شرکت کرده و توان ورزشي خود را ارزيابي مي کنند.

وي افزود: اين آزمون‌ها هر ساله در دو نوبت و هر نوبت در سه مرحله شامل (( ارزيابي آمادگي جسماني– ارزيابي توان عملياتي انفرادي و ارزيابي توان عملياتي تيمي )) با حضور کليه کارکنان عملياتي سازمان" آتش نشانان، فرماندهان و روساي ايستگاه " برگزار مي شود .

وي هدف از برگزاري آزمونهاي مستمر ورزشي و تستهاي سنجش توان عملياتي در سازمان آتش‏ نشاني قزوين را حفظ سلامت پرسنل در زمان اجراء ماموريت هاي محوله و نقش پررنگ و حائز اهميت آمادگي جسماني در روند خدمات‏ رساني به شهروندان عنوان کرد. اين مقام مسئول خاطرنشان کرد : سازمان‏هاي امدادي پويا و آماده در سطح کشور سازمان‏هايي هستند که علاوه بر دارا بودن دانش ، تجربه و تجهيزات لازم از افرادي با توان جسماني بالا در حيطه خدمت‏ رساني به شهروندان بهره ‏‌مي گيرند.

پايان پيام.

 

تصاویر مرتبط