سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۹

جهانگيري فرد، سرپرست سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد

بهره‌برداري از نخستين پل عابر پياده رمپ دار در آينده نزديک در قزوين

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پل عابرپياده شهرک عارف که نخستين پل عابرپياده رمپ دار در قزوين است در آينده نزديک به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سعيد جهانگيري فرد افزود: نقش بي بديل پل هاي عابرپياده در کاهش آمار تصادفات درون شهري ناشي از برخورد  خودروها و عابران پياده برکسي پوشيده نيست.

وي اضافه کرد: به دليل اهميت وجود پل هاي عابرپياده در محدوده هاي شهري که احتمال وقوع تصادفات در اين محدوده ها بيشتر است، مکان سنجي لازم براي احداث پل عابرپياده در شهرک عارف انجام و عمليات اجرايي آن آغاز شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به مشخصات پروژه مذکور عنوان کرد: پل عابرپياده شهرک عارف نخستين پل عابرپياده رمپ دار است که در حال حاضر از پيشرفت فيزيکي 80 درصدي برخوردار بوده و تا در آينده نزديک به بهره برداري مي رسد.

جهانگيري فرد با بيان اينکه پل عابرپياده شهرک عارف به منظور رفاه حال شهروندان ساکن در اين شهرک در حال احداث است، تصريح کرد: ميزان اعتبار پيش بيني شده براي اجراي پروژه مذکور 150 ميليون تومان بوده و تاکنون عرشه پل نيز نصب شده است.

وي با اشاره به پيشرفت فيزيکي مطلوب پروژه احداث پل عابرپياده شهرک عارف خاطرنشان کرد: اين پروژه در حال حاضر در مرحله ايجاد فوندانسيون براي نصب رمپ ها قرار دارد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: همواره نيازسنجي هاي لازم براي احداث پل هاي عابرپياده در نقاط مختلف شهر انجام مي شود تا در صورت نياز نسبت به احداث پل هاي عابرپياده به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش آمار تصادفات درون شهري اقدام شود.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط