دوشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۸

نصرتي، شهردار قزوين:

براي معرفي شهر قزوين در سطح فراملي همه بايد بسيج باشند

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: براي معرفي مثبت شهر قزوين در سطح ملي و فراملي همه بايد بسيج باشند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در آئين بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور استاندار قزوين،رئيس و اعضاي شوراي شهر و ساير مسوولان استاني و شهري و خبرنگاران استان قزوين برگزار شد، با تبريک روز خبرنگار و آرزوي پيشرفت شهر پرافتخار قزوين افزود: با توجه به اينکه قزوين در مسير توسعه قرار دارد و از پيشينه تاريخي و فرهنگي ارزشمندي برخوردار مي‌باشد، بايد براي معرفي مثبت اين شهر تلاش شود.

اين مقام مسوول تصريح کرد: براي معرفي شهر قزوين هر کار کوچک و بزرگي که نياز به انجام آن است بايد اجرايي شود.

شهردار قزوين با تاکيد بر اينکه مشکلات استان بايد در خود استان حل و فصل شود، تصريح کرد: نقاط ضعفي که در استان مطرح مي‌شود بايد در حوزه اجرايي حل و فصل شود.

نصرتي با بيان اينکه در کنار هم و با اتحاد بايد قزوين را معرفي کنيم، تصريح کرد: قزوين نيازمند معرفي است و با توجه به جايگاه ارزشمندي که دارد بايد معرفي بهتري نسبت به گذشته شود.

وي با بيان اينکه جمع خبرنگاران در اين روز جمعي ارزشمند، بزرگ و اثربخش است، گفت: اميدواريم خبرنگاران در کنار حوزه اجرايي، قزوين پرافتخار را در جايگاه واقعي خود در سطح ملي و فراملي معرفي کنند.

شهردار قزوين بيان کرد: هر ساله در آئين بزرگداشت روز خبرنگار وعده‌هاي بر اساس نياز خبرنگاران داده و موضوعات مهمي مطرح مي‌شود که به نظر مي‌رسد احتياج به پيگيري‌هاي ويژه دارد.

وي به موضوع تعاوني مسکن مطبوعات قزوين اشاره و بيان کرد: مشکلات تعاوني مسکن مطبوعات در حوزه مديريت شهري حل شده است و اگر در مسير اجراي اين پروژه کمکي از حوزه مديريت شهري نياز بود حتما به اين مجموعه مراجعه کنند.

شهردار قزوين با اشاره به اينکه در سال‌هاي گذشته خبرنگاران دنبال يک دفتر مرکزي براي خانه مطبوعات بودند که نياز به پيگيري دارد، افزود: داشتن فضاي مناسب براي خانه مطبوعات اولويت استان است و شهرداري قزوين اين آمادگي را دارد تا در اين موضوع در قسمتي که مربوط به شهرداري قزوين است همکاري کند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط