جمعه ۱۳۹۵/۰۵/۱۵

با مشارکت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

نودمين شب خاطره با موضوع شوخي، خنده، جبهه برگزار شد

همزمان با ميلاد حضرت معصومه(س) با مشارکت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين و موسسه گنجينه مهر؛ نودمين شب خاطره با موضوع شوخي، خنده، جبهه با حضور بازيگر فيلم‌هاي اخراجي‌ها، آژانس شيشه‌اي در سالن اجتماعات اداره کل تبليغات قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛شرح عکس‌هاي يادگاري از عمليات در سال 62 اولين خاطره‌اي بود که در اين محفل از سوي حصاري بيان شد.

بر اساس اين گزارش، اين دوره از شب خاطره با روايت چهار راوي از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد که اصغر نقي زاده بازيگر پيشکسوت سينماي دفاع مقدس مهمان و راوي ويژه اين مراسم بود و به بيان خاطرات "خواستگاري تقلبي در اقليم کردستان عراق" ، "زن ذليل"، "عمليات کربلاي چهار و گردان بني هندل"، "وسواس در جبهه" و "خرما پزان و نيش پشه" پرداخت که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

در ادامه رزمندگان سال  هاي دفاع مقدس به بيان خاطرات طنز پرداختند. خاطرات "کوتاه قد" و "خواستگاري معاون دسته" از سوي فريدي روايت شد، خاطره "اسب آبي و گراز کارون" از سوي موسوي و خاطره "تقليد صداي خمپاره" و نيز شرح عکس هاي يادگاري از عمليات در سال 1362 نيز از سوي حصاري براي حضار بيان شد.

مجابي،مسوول موسسه گنجينه مهر در اين مراسم گفت:پرداختن به بحث فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي عفاف و حجاب سبب شد تا در نهايت قزوين صاحب سه فروشگاه عفاف و حجاب شود که در نوع خود امر مبارکي بود اما شرمنده شهدا هستيم که نتوانستيم آنگونه که بايد به بحث درباره آنها بپردازيم.

مجابي افزود:تلاش داريم تا در همين سال جاري شش برنامه شب خاطره برگزار کنيم و تا حدودي از شرمندگي در برابر شهدا بکاهيم.

پخش کليپ،برپايي نمايشگاه عکس (با موضوع خنده، جبهه) و مولودي خواني توسط سعيد علي اکبري از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط