سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۵

شمسيني، سرپرست حوزه هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين:

جلسه بررسي مشکلات نواحي و سازمان پارکها و فضاي سبز برگزار شد

جلسه بررسي مشکلات نواحي و سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين با حضور سرپرست سازمان پارک‌ها و فضاي سبز و روساي نواحي دهگانه با هدف ارتباط و همکاري بيشتر بين نواحي و اين سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي حوزه هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين؛ شمسيني، سرپرست حوزه هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين در اين جلسه با تقدير و تشکر از زحمات و همکاري سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين از سرپرست جديد اين سازمان خواستار تعامل و همکاري بيشتر با نواحي شد.

شمسيني افزود: با توجه به تعامل و ارتباط نزديک نواحي با شهروندان، روساي نواحي به مشکلات و درخواست‌هاي آنان واقف بوده، که مي‌توان با بهره‌گيري از اين موضوع خدمات بهتري به شهروندان ارائه کرد.

مظفري، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين نيز در اين جلسه گفت:با توجه به اينکه اين سازمان توانايي آبياري فضاي سبز و درختان داخل کوچه‌ها را ندارد، از نواحي خواست تا با استفاده از ارتباط نزديکشان با شهروندان از آنها بخواهند تا سازمان پارکها و فضاي سبز و شهرداري را در اين مهم ياري کنند.

گفتني است؛ در اين جلسه نواحي متصل و منفصل شهرداري به بيان مشکلات فضاي سبز پرداختند تا سازمان پارک‌ها و فضاي سبز با توجه به اولويت‌هاي خود اقدام به حل آن‌ها کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط