یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۳

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

عمليات غواصان آتش نشاني براي خروج خودرو پرايد از کانال آب

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از سقوط يک دستگاه خودروي سواري پرايد در کانال آب روستاي نجف آباد خبر داد .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ذوالقدر افزود: در پي تماس شهروندان با سامانه 125 مبني بر سقوط خودروي پرايد در کانال آب ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله در ساعت 9 و 25 دقيقه روز شنبه 2 مرداد ماه  آتش نشانان ايستگاه شماره 2 و چهار اين سازمان را به محل حادثه واقع در روستاي نجف آباد قزوين اعزام کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه خودروي سواري پرايد با دو سرنشين در کانال آبرساني سقوط کرده و خوشبختانه سرنشينان آن قبل از غرق شدن خودرو موفق به خروج از آن مي شوند.

ذوالقدر که خود در صحنه حادثه حضور داشت،اعلام کرد: به محض رسيدن اکيپ تخصصي امداد و نجات و غواصي آتش نشاني قزوين به محل، بلافاصله غواصان اين سازمان با وجود جريان شديد آب به داخل کانال آبرساني رفته و با استفاده از تجهيزات کامل غواصي در عمق آب نسبت به مهار و ثابت سازي خودرو اقدام کرده و توسط يک دستگاه جرثقيل حاضر در محل نسبت به خارج سازي خودروي فوق از آب اقدام کردند.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از تحويل خودرو به عوامل انتظامي و تهيه گزارش حادثه به ماموريت خود پايان دادند .

وي در خاتمه متذکر شد: با توجه به عدم وجود گارد محافظ در اطراف کانال مادر رانندگان دقت کافي در مسيرهاي عنوان شده را داشته باشند.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط