یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۳

گنجي، معاون شهردار قزوين خبر داد؛

انعقاد دو تفاهم نامه همکاري شهرداري قزوين و انجمن دوستي ايران با ارمنستان

ناصر گنجي، معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: تفاهم نامه همکاري در زمينه هاي گردشگري و دانشگاهي به امضاي هيات اقتصادي شهرداري قزوين و انجمن دوستي ايران با انجمن دوستي ارمنستان در اجلاس جهاني شوراها و شهرداران2016 رسيد.

به گزارش روابط عمومي معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ گنجي افزود: در روز پاياني اجلاس جهاني شوراها و شهرداران2016 در برج ميلاد تهران، هيات اقتصادي شهرداري قزوين در ميز مذاکره با انجمن دوستي ايران و ارمنستان در مورد موضوعات گردشگري و دانشگاهي به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و تفاهم نامه اي در اين باره به امضاي طرفين رسيد.

معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين از همکاري‌هاي دو جانبه در زمينة آموزش‌هاي کوتاه مدت و بلند مدت، فرهنگي و پژوهشي در آينده اي نزديک با اين انجمن خبر داد و افزود: استفاده بهينه از توانمندي‌هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و گردشگري از مفاد اين تفاهم نامه است.   

وي افزود: در آينده اي نزديک هياتي کارشناسي از  اين انجمن براي بررسي ميداني و نحوه مشارکت در مورد موضوعات مورد تفاهم به شهر قزوين سفر خواهند کرد تا زمينه هاي مشارکت هاي آينده را بررسي کنند.

معاون شهردار گفت: به علت واقع بودن قزوين در مسير يکي از مهمترين کريدورهاي ارتباطي کشور، داشتن دشتي پهناور و حاصل خيز، باغستان سنتي و طبيعت زيباي شهر، بهره مندي از آب و هواي معتدل، وجود شهرک هاي صنعتي و دارا بودن مراکز تعدد دانشگاهي به عنوان يکي از مقاصد مهم سرمايه گذاري در اين حوزه ها بشمار مي رود.

گنجي در پايان گفت: وجود ظرفيت‌هاي مناسب گردشگري مانند آثار و ابنيه تاريخي، اماکن تفريحي و خدماتي شهر قزوين، بستري مناسب براي تبديل شهر قزوين به يکي از مقاصد گردشگري مي باشد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط