یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۳

گنجي، معاون سرمايه‌گذاري شهردار قزوين:

تفاهم نامه همکاري بين شهرداري قزوين با هيات اقتصادي کره جنوبي به امضاء رسيد

ناصر گنجي، معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: دو تفاهم‌نامه کاري در زمينه ايجاد و توسعه زيرساخت‎هاي انرژي‌هاي پاک و خودروهاي هيبريدي به امضاء شهرداري قزوين با هيات اقتصادي کره جنوبي رسيد.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين افزود: در روز دوم اجلاس جهاني شوراها و شهرداران 2016 ، هيات اقتصادي شهرداري قزوين در ميز مذاکره با هيات اقتصادي از کشور کره جنوبي در مورد موضوعات مختلف مورد به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پايان اين نشست دو تفاهم نامه در زمينه ي ايجاد و توسعه زيرساخت‌هاي انرژي هاي پاک و خودروهاي هيبريدي به امضاء رسيد.  

معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: ظرفيت‌هاي منحصر بفرد اقليم منطقه اي قزوين در استقرار سامانه هاي توليدي انرژي هاي تجديدپذير اعم از سامانه هاي خورشيدي و توربين هاي بادي فرصتي مناسب براي سرمايه گذاران براي حضور در اين پروژه ها مي‌باشد.

گنجي افزود: رشد روز افزون مصرف انرژي و نياز هرچه بيشتر به استفاده از انرژي هاي پاک و تجديد پذير از اهميت فراواني برخودار است به همين جهت حضور سرمايه گذاران خارجي با ورود فناوري هاي روز دنيا در جهت ايجاد و گسترش زير ساختها در اين در حوزه ها نقش مهمي ايفا مي کند.

وي افزود: گفتگوهاي صبح امروز طرفين مذاکره در زمينه خودروهاي هيبريدي با نتيجه مثبت به پايان رسيد و تفاهم نامه اي نيز به امضاء طرفين مذاکره رسيد.

گنجي گفت: علاقه‎مندي سرمايه گذاران برتر داخلي و خارجي حاضر در اجلاس براي مشارکت در پروژه هاي انرژي هاي نو، حمل و نقل ريلي، ساخت و ساز شهري، گردشگري، توريست و همکاري‌هاي فرهنگي فرصتي است تا با بهره گيري از توان علمي و اقتصادي بخش خصوصي بتوان در مسير توسعه متوازن شهر قدم برداشت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط