یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۳

گنجي، معاون سرمايه‌گذاري شهردار قزوين خبر داد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاري شهرداري قزوين با هيات اقتصادي سوئيس

ناصر گنجي، معاون سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: هيات اقتصادي شهرداري قزوين در ميز مذاکره با هيات اقتصادي از کشور سوئيس در حاشيه اجلاس جهاني شوراها و شهرداران 2016 تفاهم نامه همکاري امضاء کردند.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ گنجي افزود: در روز اول اين اجلاس هيات اقتصادي شهرداري قزوين در ميز مذاکره با هيات اقتصادي از کشور سوئيس در مورد موضوعات مورد توافق به بحث و گفتگو پرداختند.  

معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين افزود: با رشد شهرنشيني توجه به ايجاد و توسعه زيرساخت‎هاي لازم براي حضور بخش خصوصي، جزء مهمترين رويکردهاي مديريت شهري مي‌باشد تا مردم بتوانند با کمترين هزينه بهترين خدمات را دريافت کنند از اين رو حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي گسترش زير ساخت‌ها، تقويت منابع مالي و توسعه متوازن شهري در حوزه هاي مختلف نقش بسزايي دارد.

گنجي گفت: با توجه به اينکه اين اجلاس ميزبان ده‌ها سرمايه‌گذار داخلي و خارجي مي باشد برگزاري مذاکرات موثر و مستمر با طرفين مذاکره فرصتي مناسب است.

وي افزود: معرفي فرصتهاي سرمايه‌گذاري در شهر قزوين از محورهاي اصلي اين مذاکرات مي‌باشد در همين رابطه تمرکز بر سرمايه گذاري در حوزه‌هاي مختلف گردشگري و گسترش و توسعه حمل و نقل عمومي با تمرکز به سامانه‌هاي مدرن ريلي مورد تاکيد طرفين مذاکره قرار گرفت.

معاون شهردار قزوين در پايان، توسعه صنعت توريسم و افزايش ارتباطات منطقه‌اي و فرامنطقه اي را از ديگر اهداف حضور در اين اجلاس برشمرد و افزود: رويکرد معاونت سرمايه گذاري شهرداري قزوين در جذب سرمايه گذاران با هدف توسعه صنعت گردشگري در شهر قزوين مورد توجه قرار دارد.

 

 

 

 

 

تصاویر مرتبط