دوشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۸

دودانگه، مدير هماهنگي امور اجرايي شهرداري قزوين:

خدمات‌رساني به نواحي منفصل شهري در اولويت شهرداري قزوين قرار دارد

دودانگه، مدير هماهنگي امور اجرايي شهرداري قزوين گفت: پروژه شبکه فاضلاب شهرک دانش و ناصرآباد تا يک ماه آينده اجرايي مي‌شود.

 

به گزارش روابط عمومي حوزه هماهنگي امور اجرايي شهرداري قزوين؛ دودانگه در دومين جلسه کميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر قزوين در سال جاري افزود: خدمات‌رساني به نواحي منفصل شهري در اولويت شهرداري قرار دارد و بر اين اساس با پيگيري‌ ادارات و شهرداري قزوين مقرر شده است تا پروژه شبکه فاضلاب شهرک دانش و ناصرآباد تا يک ماه آينده اجرايي شود.

دودانگه گفت: در راستاي خدمات دهي به نواحي منفصل شهري، پروژه گاز رساني به زمين‌هاي تعاوني مسکن نيروي انتظامي واقع در ناحيه انديشه با همراهي و مساعدت منطقه سه شهرداري قزوين در دست اقدام است.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به نزديکي برگزاري اجلاس سراسري جاده ابريشم هماهنگي‌هاي لازم بين اداره راه و شهرسازي و سازمان مديريت پسماند براي نظافت ورودي‌هاي شهر صورت گرفته است.

دودانگه در ادامه از همه ادارات و حوزه‌ها درخواست کرد تا تمام توان خود را به کار ببندند تا شهر قزوين از اين رويداد جهاني سربلند بيرون آيد.

بر اساس اين گزارش؛ در اين نشست پروژه‌هاي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان براي هماهنگي بيشتر با حوزه‌هاي شهرداري قزوين مطرح شد و در ابتداي اين جلسه به موضوعات و بندهاي مصوب جلسه گذشته پرداخته و پيگيري شد.

گفتني است؛ نماينده سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در اين جلسه گزارشي از لايروبي‌هاي انجام شده از سوي اين سازمان را ارائه داد و اعلام کرد: قبل از بارندگي کانال‌هاي آبرساني و رودهاي باقي مانده نيز لايروبي خواهند شد.

در اين جلسه همچنين به موضوع درخواست شهرداري مناطق در رابطه با انشعاب آب سرويس‌هاي بهداشتي شهر پرداخته شد که مقرر شد شرکت آب و فاضلاب در اسرع وقت نسبت به خدمات‌دهي اقدام کند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط