شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۲

رئيس ايستگاه شماره 5 سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

واژگوني يک دستگاه بنز خاور در اتوبان قزوين-تهران، يک مصدوم بر جاي گذاشت

اصغر چگيني، رئيس ايستگاه شماره پنج (پونک) سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از واژگوني يک دستگاه خودروي بنز خاور در اتوبان قزوين-تهران و مصدوميت سرنشين آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ چگيني افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت هفت و 51 دقيقه روز جمعه يازدهم تيرماه از واژگوني يک دستگاه خودروي بنز خاور و گير کردن سرنشين آن درون خودرو خبر داده شد که بلافاصله 2 اکيپ امداد و نجات از ايستگاه هاي چهار و پنج اين سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند، بر اثر واژگون شدن خودرو، سرنشين آن دچار مصدوميت شديد از ناحيه پا و سر شده و درون خودرو محبوس است.

چگيني افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهيزات نجات هيدروليک مصدوم را از درون خودرو خارج کرده و براي انجام اقدامات درماني تحويل کارکنان اورژانس کردند.

چگيني با اشاره به شدت حادثه تصريح کرد: با توجه به زمان وقوع حادثه و واژگوني خودرو احتمال بروز اين سانحه بدليل خواب آلودگي و سرعت زياد است، بنابراين از شهروندان درخواست مي‌شود با رعايت سرعت مطمئنه در صورت احساس خواب آلودگي از ادامه مسير خودداري کرده و در محل مناسب استراحت کنيد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط