پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۰۳

رئيس ايستگاه شماره 7 سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين؛

آتش نشانان قزوين يک حلقه مار سمي را در شهرک رجايي به دام انداختند

رضا اميري خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره 7 (شهيد مفتح) سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان قزوين يک حلقه مار 1 و نيم متري را در شهرک شهيد رجايي قزوين به دام انداختند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، خسروبيگي افزود: nv تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني قزوين از مشاهده يک حلقه مار در حياط يک منزل مسکوني در شهرک شهيد رجايي قزوين خبر داده شد که بلافاصله اکيپ امداد و نجات ايستگاه شماره 7 (شهيد مفتح) اين سازمان به محل اعزام و پس از جستجو، موفق به دام انداختن اين مار 1 و نيم متري شدند.

خسروبيگي تصريح کرد: چگونگي ورود اينگونه حيوانات خطرناک به داخل محدوده مرکزي شهر اغلب توسط خود شهروندان صورت مي گيرد، بi طوري که بعضا مشاهده شده پس از مراجعت مردم از طبيعت يا باغ هاي اطراف شهر به منزل به وسيله اتومبيل و يا همراه با بارهاي ميوه جات باغداران و کشاورزان اين حيوانات به منازل داخل شهر راه پيدا مي کنند، که ضروريست شهروندان دقت و بازبيني لازم را دراين خصوص داشته باشند.

گفتني است از ابتداي سال 1395 تاکنون آتش نشانان قزوين موفق به دام انداختن بيش از 5 حلقه مار سمي خطرناک از محدوده شهري قزوين شده و نسبت به رها سازي آن به دور از مناطق مسکوني در طبيعت اقدام کرددند.

 

تصاویر مرتبط