دوشنبه ۱۳۹۱/۰۳/۰۸

حق لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين:

روند عمليات عمراني پروژه‌هاي كلان در شهر قزوين سرعت خوبي دارد

همدلي و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي، شوراي اسلامي شهر قزوين و شهروندان با مديريت شهري باعث شده است روند عمليات عمراني پروژه‌هاي كلان در شهر قزوين سرعت خوبي به خود بگيرد.

 

معاون فني وعمراني شهرداري قزوين گفت: افزايش سرعت در روند عمليات عمراني پروژه‌هاي كلان در شهر قزوين حاصل همدلي و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي، شوراي اسلامي شهر قزوين و شهروندان با مديريت شهري است.  
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود حق لطفي كه در برنامه تلويزيوني پيام شهر سخن مي‌گفت، با بيان اينكه اتمام اجراي پروژه‌هاي كلان در سطح شهر براي مديريت شهري بسيار ارزشمند است، افزود: با توجه به سابقه تاريخي و فرهنگي شهر قزوين براي احداث تقاطع‌هاي غيرهمسطح در شهر قزوين خيلي دير اقدام شده است اما اميدواريم با ادامه همكاري دستگاه‌هاي اجرايي اين عقب ماندگي را به زودي جبران كنيم.
حق لطفي با اشاره به فعاليت معاونت فني و عمراني مبني بر سياست‌گذاري، نظارت و اجراي پروژه‌ها در سطح شهر گفت: تمام فعاليت‌هاي كه در سطح شهر براي آباداني و توسعه شهر قزوين در حال انجام است حاصل همدلي و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي، شوراي اسلامي شهر و شهروندان با مديريت شهري قزوين است.
معاون فني و عمراني شهرداري قزوين افزود: براي رسيدن به اين هدف كه شهر قزوين در مسير تحول قرار دارد به همكاري و همدلي شهروندان نياز داريم تا بتوانيم هر چه سريع‌تر روند عمليات عمراني پروژه‌هاي كلان را به اتمام برسانيم.
اين مقام مسوول اظهار كرد: با توجه به افزايش تردد خودروها و مشكلات ترافيكي با افتتاح تقاطع‌هاي غيرهمسطح در شهر قزوين نياز 20سال آينده شهر قزوين براي هدايت ترافيك شهر تامين مي‌شود.
وي با تصريح اينكه در حال حاضر سرعت اجراي پروژه‌هاي كلان در شهر قزوين با سرعت خوبي ادامه دارد، افزود: با توجه به برنامه ريزي‌ها در تلاش هستيم تقاطع‌هاي غيرهمسطح در حال اجرا را قبل از بازگشايي مدارس به بهره برداري برسانيم.
حق لطفي با خواستار همكاري مضاعف شهروندان براي تحمل مشكلات ترافيكي موجود افزود: با توجه به تغييرات تردد در مسير سرداران براي اجراي پروژه، شهروندان با مشكلات ترافيكي مواجه شدند كه اميدواريم با صبر و تحمل به زودي شاهد پايان اين مشكلات باشيم.
معاون فني و عمراني شهرداري قزوين با اظهار اينكه سرعت اجراي پروژه‌هاي عمراني در شهر قزوين بسيار خوب است، بيان كرد: اجراي برج‌هاي تجاري و اداري، برج هاي مسكوني و تقاطع‌هاي غيرهمسطح قزوين را در مسير تحول قرار داده است و اجراي پروژه‌هاي كلان در سطح شهر ارتباط نزديكي با زندگي شهروندان دارد.
اين مقام مسوول تصريح كرد: در سال جاري و سال آينده شاهد تحولي در اجراي با كيفيت پروژه‌هاي پياده روسازي و آسفالت در سطح شهر خواهيم بود.
وي به برنامه زمان بندي افتتاح المان ميدان مينودر اشاره و بيان كرد: اين پروژه تا پايان شهريورماه سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.
 حق لطفي اضافه كرد:  تغيير در نوع سازش و ارتفاع اين پروژه باعث شد سرعت عمليات عمراني كاهش يابد و از طرفي هم به دليل اينكه اين پروژه از لحاظ تكنيكي و فني از موقعيت خاصي برخوردار بود نمي‌توانستيم در فصل سرما كار كنيم و منتظر بوديم در فصل مناسب عمليات عمراني را اجرايي كنيم به همين دليل اين روند عمليات عمراني اين پروژه كند بود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط