شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۰۶

بهزاد پور، مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبرداد :

پاسخگويي به 265پيام مردمي در منطقه 2 شهرداري قزوين

مديرشهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به 265تماس در ارديبهشت 91 خبرداد.

 

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در ارديبهشت 91 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 265 تماس گرفته شده كه136مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت،مرمت و لكه گيري كوچه ها و خيابانها و محله بوده است
حسين بهزاد پور افزود: بعداز مسئله آسفالت، مرمت و لكه گيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از ساخت وساز غيرمجاز مي باشد كه مشكلات فراواني را براي شهرداري بوجود آورده است .
بهزادپور گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
وي اظهارکرد: از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست  و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است بنابراين بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط