چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۲۵

صادقي ، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين :

هدايت آبهاي سطحي براي جلوگيري از آبگرفتگي در منطقه 2 شهرداري قزوين

فرامرز صادقي ، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت : با اعتبار 6ميليارد ريال لوله گذاري معابر مختلف منطقه 2 براي جلو گيري از آبگرفتگي درفصل بارندگي و هدايت آبهاي سطحي در سال 95 اجرا مي شود.

 به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين ؛ صادقي افزود: يکي از دغدغه هاي شهر قزوين در سال هاي قبل جمع آوري آبهاي سطحي آن بود که هر موقع بارندگي شروع مي شد آب هاي سطحي از جنوبي ترين قسمت شهر  تا شمالي ترين قسمت شهر آب گرفتگي داشتيم در حال حاضر خدارا شاکريم که توانسته ايم با احداث بيش از 25 کيلومتر کانال هايي از انواع مختلف بتوني – سنگي ويا بوسيله لوله هاي با سايز بالا در قسمت هاي مختلف شهر که با مطالعات انجام شده آبهاي سطحي را به خارج از شهر هدايت کرده ايم . 

 وي ادامه داد:در سال 95 نيز با اعتبار 6 ميليارد ريال و با بررسي هاي صورت گرفته درسطح منطقه 2 اجراي کانال هدايت آبهاي سطحي در خيابان فلسطين از تقاطع چهار راه مجاهد تا رودخانه بازار به طول 400 متر ، بلوار مدرس از سه راه شهرداري تا چهار راه طالقاني به طول 400 متر اجرا شود.

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين اضافه کرد: هدف از لوله گذاري و هدايت وجمع آوري آبهاي سطحي جلوگيري از آبگرفتگي معابر و هدايت آن بخاطر جمع شدن آب و توليد بوي تعفن و به خطر انداختن سلامتي شهروندان و بهداشت عمومي بيان کرد .

 صادقي درپايان ازشهروندان گرامي در خواست کرد در اجراي پروژهاي عمراني مديريت شهري را ياري نمايند تا شهري عاري از هرگونه آلودگي محيطي داشته باشيم.

تصاویر مرتبط