2/22/2016

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد:

آموزش اخلاق شهروندي به دانش آموزان قزويني

وزيري نژاد؛ مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:در طرح ديگري از محله ما؛ 16کارگاه آموزشي اخلاق شهروندي ويژه نوجوانان با مشارکت آموزش و پرورش استان قزوين در مدارس محلات 14 گانه قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛سعيد وزيري نژاد افزود:«کنترل هيجان و احساسات»، «فرهنگ صحيح استفاده از موبايل» و «دوران طلايي بلوغ» از جمله موضوعات اين کارگاه آموزشي است.

وي اظهار کرد:قزوين توسعه‌يافته فردا نيازمند مردان و زنان خلاق و توانايي است که با خودباوري و شناخت مهارت و توانايي‌هاي خود به رشد علمي و توسعه اجتماعي شهر خود اهتمام ورزند، در اين راستا برگزاري کارگاه هاي آموزشي اخلاق شهروندي در دستور کار سازمان قرار گرفت.

اين مسئول آموزش شيوه‌هاي صحيح دوست‌يابي با هدف بهره‌مندي حداکثري از رابطه با گروه هم‌سالان و آسيب حداقلي از روابط دوستانه با همسالان، آموزش کاهش آسيب‌هاي مصرف مواد دخاني بر جسم و روح نوجوانان و دادن آگاهي به آنان، آموزش شناخت و روش‌هاي کنترل هيجانات در سنين نوجواني را از جمله سرفصل هاي اين کارگاه آموزشي برشمرد.

وزيري نژاد افزود:اين کارگاه هاي آموزشي در 9 مدرسه دخترانه و پسرانه برگزار شد که اين کارگاه ها در قالب جلسات تئوري و عملي برپا گرديد که جلسه هاي علمي آن به صورت اردوي دانش آموزي در مزار شهداي قزوين برپا شد.

 

 

 

related images