یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

اجرای طرح های عمرانی در جنوب شهر قزوین در اولویت برنامه های مجموعه مدیریت شهری قزوین است.

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:فرمانی رئیس شورای شهر قزوین گفت: اجرای طرح های عمرانی در جنوب شهر قزوین در اولویت برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ علی فرمانی در آئین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس_ نسیم شمال_اقبالیه ضمن تقدیر ویژه از سپاه و دست اندرکاران عملیات بزرگ نظامی بامداد امروز،گفت: نظام جمهوری اسلامی با این اقدام، به اسرائیل و سایر دشمنانان و بدخواهان ملت ایران فهماند، اگر به خاک ایران تجاوز کنند، سیلی محکمی خواهند خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: امیدواریم ما هم در سنگر خدمت به مردم بموقع اقدام کرده و رضایت شهروندان را با اقدامات خود جلب کنیم.

فرمانی اظهارداشت: یک از سیاست های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین مدیریت ترافیک در سطح شهر است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش بار ترافیکی و باز کرده گره های ترافیکی در شهر قزوین چندین پروژه انجام شده است و تعدادی در دستور کار قرار گرفته که از آن حمله همین پروژه احداث میدان دفاع مقدس به سمت اقبالیه است.

فرمانی اظهار امیدواری کرد در راستای تسهیل تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی شهر قزوین در دو راهی همدان، این تقاطع غیر همسطح در کمتر از ۲۴ ماه به بهره برداری برسد.

وی در پایان گفت: در راستای  تحقق سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در زمینه اجرای طرح های عمرانی در جنوب شهر قزوین و توسعه مناطق کم برخوردار، پروژه جابجایی میدان میوه و تره بار نیز بزودی کلید خو اهد خورد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط