شنبه ۱۳۹۱/۰۲/۲۳

رهبري منش، معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين خبرداد:

استقبال شهروندان قزويني از افزايش زيبايي بصري شهر

رضايت شهروندان از بهسازي و زيباسازي شهر به 58 درصد رسيده كه نشان از حركت شهرداري در مسير درست است.

 

معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: رضايت شهروندان از بهسازي و زيباسازي شهر به 58 درصد رسيده كه نشان از حركت شهرداري در مسير درست است.
رهبري منش در اين خصوص گفت: بهسازي و زيباسازي زمين هاي باير يا بناهاي مخروبه در سلامت روان شهروندان و ايجاد محيط زيبا تأثير فراوان دارد، به همين دليل شهرداري قزوي براي افزايش زيبايي بصري شهر و ايجاد محيطي دلپسند براي زندگي همشهريان تلاش وافري به خرج داده است.
وي خاطر نشان کرد: شهرداري هرساله اقدام به ديوارکشي زمين هايي مي نمايد که بلااستفاده رها و محل تجمع زباله يا نخاله هاي ساختماني شده است و موجب آزار هر رهگذري را فراهم ميکند. همچنين سعي شده، بناهاي مخروبه و قديمي شهر که چهره نامتقارني با محيط خود ايجاد مي کنند با استفاده از هنر نقاشي و تاثير رنگ به زيبايي شهر بيافزايد.
معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين در خصوص نظر شهروندان در نظر سنجي صورت گرفته بيان کرد:ميزان رشد رضايت شهروندان از عملکرد شهرداري در اين خصوص در سال 1390 نسبت به سال 89 نشانگر فعاليت فراوان و اثربخش مجموعه کارکنان آن است.
وي يادآور شد: بيشترين ميزان رضايت شهروندان مربوط به ساکنان محله بلوار مدرس شمالي از منطقه 2 شهرداري با 75 درصد رضايت بوده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط