پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲

پیام تبریک صباغی شهردار قزوین به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر

مهدی صباغی شهردار قزوین در پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ متن کامل پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

چهلمین و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است؛ «ان تنصرواْ اللّه ینصرْکمْ و یثبّتْ أقْدامکمْ، اگر خدا را یاری کنید، خداوند یاریگرتان خواهد بود و گام‌هایتان را استوار خواهد ساخت».

۴۵ سال پیش در چنین روزهایی، طوفان سهمگین انقلاب اسلامی، بساط پوشالی طاغوت را درهم شکست و در پرتو طلوع فجر انقلاب، اسلام حیاتی دوباره یافت و فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر بلندای این سرزمین طنین‌انداز شد.

اکنون ایران، با صلابت تر از گذشته تبدیل به قدرت اول منطقه خاورمیانه و از تاثیر گذارترین کشورها در عرصه معادلات جهانی شده و بیش از هر زمان دیگری،آرمان‌های انقلاب،در نفی سلطه مستکبران و آزادی از سلطه بیگانگان در قالب استقلال ملی،تبلور عینی داشته است. انقلابی که همه این دستاوردها را در سایه خودباوری و اتکا بر توانمندی جوانان و متخصصان بومی به ملت ایران هدیه کرده است.

بر ما واجب است تا با حرکت در مسیر اهداف و اصول انقلاب اسلامی ایران،گامی در جهت اقتدار، عزت و پیشرفت کشور برداریم.

اینجانب چهل و پنجمین سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شريف ايران، خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران و به عموم مردم شریف و شهروندان عزیز قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده و اقتدار و سربلندی ملت و كشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

 

مهدی صباغی شهردار قزوین

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط