دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۲

پس از 32 سال تحمل رنج و سختي؛

جانباز سليماني هم آسماني شد

ضمن عرض تبريک هفته بسيج به دلاورمردان بسيجي در سراسر جهان، زماني بسيج فقط مختص به ايران بود ولي هم اکنون هر کجا که رزمنده اي با نداي الله اکبر بر عليه استکبار جهاني مبارزه مي کند بسيجي مي باشد.

 

 

در هفته اي که گذشت، جانبازي از ياران خميني کبير (ره) که در لبيک به نداي رهبرش براي دفاع از کيان مقدس جمهوري اسلامي عازم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل گرديده بود و 32 سال  با ويلچر کماکان بر عهد و پيماني که با نظام بسته بود استوار مانده بود جان به جان آفرين تسليم کرد و به ديار معبود شتافت و به ياران سفرکرده شهيدش ملحق گرديد.
جانباز شهيد حاج علي اکبر سليماني همواره گوش به نداي امام راحل داشت و پس از جانبازي نيز مطيع محض ولايت بود و يکبار نيز در ديدار اختصاصي جانبازان 70 درصد کشور با حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)  چنان رهبرش عاشقانه او را در آغوش کشيد که هر انقلابي در آن لحظه آرزو داشت اي کاش او هم جانباز بود و مي توانست اينگونه با مولا و مقتدايش راز دل بگويد.
آن شهيد والا مقام عليرغم ضعف جسماني اش تا آخرين روزهاي حياتش شرکت در مراسمات و راهپيمائي ها و حضور در نمازهاي جمعه و جماعت غفلت نميکرد و موجب تقويت روحي امت انقلابي و شهيدپرور مي گرديد.

ضمن عرض تبريک و تسليت شهادت اين عزيز سفر کرده به همسر صبور و فداکارشان و همچنين فرزندان انقلابي و برومندشان از خداوند مسئلت مي نمايم پيروي و ادامه راه شهيدان را نصيب همه ياران امام و رهبري نمايد.

انشاالله

 

تصاویر مرتبط