یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

رفاه حال شهروندان سرلوحه کار واحد اجرائيات است

پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: واحد اجرائيات رفاه حال شهروندان را سرلوحه کار خويش قرار داده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛پژمانفرد تصريح کرد: تمام تلاش واحد اجرائيات جلوگيري از تخلفاتي است که رفاه سايرين را به خطر مي اندازد.

وي با اشاره به وظايف واحد اجرائيات اظهار کرد:از جمله مهمترين وظايف اين واحد مي توان به جمع آوري اموال سد معبر، تحويل وسايل سد معبر با اخذ جرايم، اجراي احکام ماده صد، ابلاغ احکام ماده صد، صدور اخطار کتبي سد معبر، پلمپ مغازه هاي صاحب مشاغل مزاحم،رفع خطر از املاک، جلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز، جمع آوري ادوات و وسايل ساختماني، کاهش آثار و جلوگيري از احداث آلونک ها و ساخت و ساز غير مجاز و ... اشاره کرد.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز را از مهمترين وظايف واحد اجرائيات اعلام کرد وگفت: اين  واحد فقط از ساخت و ساز بناهايي جلوگيري  مي کند که پروانه ساخت نداشته و يا برخلاف پروانه ساختمان و بي برنامه و بدون در نظر گرفتن اصول اوليه ايمني به اين امر مبادرت ورزيده اند.

 
وي ادامه داد: واحد گشت ساختماني در جهت جلوگيري از ساخت و ساز هاي غير مجاز در محدوده شهر ونظارت و كنترل سازه هاي مخالف مفاد پروانه و يا بدون پروانه شروع بكار کرد کرده اند.

پژمانفرد جلوگيري از سد معبر را از ديگر وظايف واحداجرائيات اعلام کرد وافزود: اين واحد جهت رفاه حال شهروندان و نيز تسهيل در عبور و مرور در معابر عمومي به رفع سد معبر و پاکسازي آنها مي پردازد.

وي در پايان ضمن قدرداني از تلاش هاي کارکنان واحد اجرائيات يادآور شد:تمام تلاش اين واحد جلوگيري از تخلفاتي است که رفاه ديگران را به خطر مي اندازد.

 

تصاویر مرتبط