شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۳۰

پس از 32 سال؛

جانباز علي اکبر سليماني به جمع شهدا پيوست

پس از 32 سال رنج و تحمل از زخم هاي بجا مانده از جنگ تحميلي، جانباز 70 درصد قطع نخاع گردن، علي اکبر سليماني به جمع شهيدان پيوست.

 

پيکر مطهر اين بسيجي نامدار، امروز شنبه 30 آبان ماه از ساعت 10 صبح و از مقابل امامزاده اسماعيل(ع) قزوين و در گلزار شهداي قزوين آرام خواهد گرفت.
جانباز سرافراز، علي‌اکبر سليماني که روز پنجم فروردين ماه سال 1327در قاقازان تاکستان متولد شده بود، همزمان با وقوع جنگ تحميلي، با اطاعت از فرامين رهبر انقلاب، از طريق بسيج کارگري به جبهه‌هاي جنگ تحميلي اعزام و سرانجام روز ششم فروردين ماه سال 62 در پاسگاه زيد بر اثر اصابت ترکش، از گردن به پايين فلج و به جمع جانبازان پيوست.
مقام معظم رهبري در ديدار با اين جانباز سرافراز ،ضمن تکريم شهيدان والا مقام، فرموده بودند: « وزنه‌ي ايثار جانبازان70 درصد و قطع نخاعي و گردني‌، به تعبيري، سنگين‌تر از مساله‌ي شهادت است، چرا که اين جانبازان با رنج و مشکلات هميشگي روبرو مي‌شوند و تقوا، صبر و ايستادگي مداوم آنها و حساب کردن اين مشکلات با خدا، اجري مضاعف و رشد يابنده را نصيب اين عزيزان خواهد کرد.»
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين شهادت اين جانباز سرافراز را به فرزند برومند ايشان «آتش‌نشان محسن سليماني» و خانواده محترمشان تسليت عرض مي‌نمايد.
 

 

تصاویر مرتبط