11/14/2015

دکتر حسيني، رزمنده دوران دفاع مقدس:

مديران بايد پيشقراول امور باشند

جانشين فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) و جمعي از مديران شهري با دکتر حسيني از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ دکتر حسيني از رزمندگان دوران دفاع مقدس در اين ديدار صميمي گفت: در 18 سالگي به سپاه رفتم و در 20 فروردين سال 65 براي اولين بار در قالب راهيان کربلا به جبهه اعزام شديم و در گردان چهارده معصوم لشگر نجف و پدافندي فاو حضور داشتيم.

وي ادامه داد: در مرحله اول آناني را که شنا بلد بودند را جدا کردند و که من هم جزو آن بودم آموزش‌هاي ويژه دادند.

دکتر حسيني براي حاضران يک خاطره تعريف کرد و گفت: در گردان ما شهيد حسن شهسواري حضور داشت که به خاطر دندان طلا که داشت به او حسن طلا مي گفتند، يک شب حاج عبداله عراقي و برخي فرماندهان که به مجموعه ما آمده بودند بعد از خواب براي نماز صبح رفتيم وضو بگيريم ديدم که حاج عبداله عراقي که صورتش سياه است به من مي‌خندد بعدا متوجه شدم که حسن طلا شب قبل، صورت بچه‌هاي گردان را که خواب بوده از جمله سردار عراقي را با واکس سياه کرده است.

وي با اشاره به رشادت‌هاي شهيد اکبري يک از فرماندهانش که هميشه در خط اول جنگ بود، افزود: معتقدم اگر مي‌خواهيم در اين کشور کاري بشود بايد مديران خودشان جلوتر از همه کار کنند.

پل جديد نخبگان آبروي شهر است

دکتر حسيني ادامه داد: تحولات مهمي در شهر قزوين در اين هفت سال گذشته ايجاد شده است و پل جديد نخبگان در وردودي شمال قزوين آبروي شهر است، اما همه بايد در فرهنگ‌سازي  کمک کنند.

اين استاد دانشگاه که بر اثر افتادن از کوه از ويلچر استفاده مي‌کند، افزود: معلولين در شهر گرفتارند، معتقدم نمي‌شود همه شهر را مناسب‌سازي کرد ولي مي‌شود خيلي کارها کرد که جانبازان و معلولان در ترددهايشان راحت باشند.

وي با اشاره به زندگي يک ساله‌اش در سوريه افزود: من در اين مدت تنها يک تصادف ديدم و در اين شهر دست انداز وجود نداشت.

دکتر حسيني پيشنهاد کرد: براي اينکه مسئولان درک کنند جانبازان و معلولان براي تردد در شهر با چه مسايل و مشکلاتي مواجه‌اند بايد يک روز آنان را روي وليلچر نشاند.

محمدرضا صديقي از فرماندهان دوران دفاع مقدس و عضو فعلي شوراي شهر نيز گفت: دکتر حسيني نوجواني و جواني‌اش را براي دفاع مقدس گذاشته و ثواب کارهايشان کمتر از شهادت نيست.

در اين ديدار صميمي عباس برزگر ابراهيمي جانشين فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، محمدرضا صديقي و علي صادقي نيارکي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، داريوش قاسمي مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري، آقاجاني معاون منطقه دو شهرداري و شفيعي معاون سازمان مديريت پسماند شهرداري و اصغر اله‌ياري مشاور امور ايثارگران شهرداري حضور داشتند.

پايان پيام