یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

صباغی، شهردار قزوین:

شهرداری قزوین آماده همکاری با سرمایه گذاران در زمینه توسعه و آبادانی شهر است

صباغی، شهردار قزوین:شهرداری قزوین آماده همکاری با سرمایه گذاران در زمینه توسعه و آبادانی شهر است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در نشست هم اندیشی صمیمانه با سرمایه گذاران شهر که با محوریت رفع موانع و چالش های سرمایه گذاری در شهر قزوین که در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد؛ سرمایه گذاران قزوینی را تشویق به سرمایه گذاری در بخش های مختلف عمرانی و خدماتی کرد.

وی با بیان این مطلب که شهرداری قزوین درصدد است تا بسترهای لازم را برای سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در شهر قزوین فراهم کند،گفت:تمام توان شهرداری را برای حمایت از سرمایه گذاران به کار می گیریم ولی شما نیز باید آستانه تحمل تان را بالا ببرید.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمایت مدیریت شهری قزوین از سرمایه‌گذاران، گفت: شهر قزوین دارای ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری است.

صباغی «احداث شهر خوراک در دو نقطه شهر »، «بافت فرسوده محله هادی آباد»، «احداث میدان میوه و تره بار، مصالح ساختمانی، آهن فروشان و بنکداری»، «برج ستاره پونک» و ... را از جمله فرصت های سرمایه گذاری در شهر قزوین برشمرد و از سرمایه گذاران دعوت کرد تا در این پروژه ها سرمایه گذاری کنند.

وی در ادامه به تصویب بسته های پیشنهادی مشوق های سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر قزوین اشاره کرد و گفت: پیش بینی مشوق های متناسب با پروژه های سرمایه گذاری، مطمئنا از جمله عواملی است که می تواند بر جذب سرمایه گذار موثر باشد.

شهردار قزوین در خاتمه گفت: در سالهای اخیر در سطح شهر قزوین زیرساختهای خوبی شکل گرفته است، ما آماده ایم تا با همکاری شما تحولات خوبی را در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، گردشگری و ... در شهر قزوین رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط