11/2/2015

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي نقاشي با هنر کاشي‌کاري بر روي ديوارهاي شهر قزوين

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين، از اجراي نقاشي با هنر کاشي‌کاري بر روي ديوارهاي شهر قزوين خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي هدف از اجراي اين طرح را ارتقاء سيما و منظر شهر قزوين عنوان کرد و افزود: زيباسازي نقاط مختلف شهر علاوه بر تاثيرات مثبت، مي‌تواند زمينه و بستر را براي پيشرفت متوازن شهر در ابعاد فرهنگي و اجتماعي فراهم کرده و راه را براي رشد فکري شهروندان و آشنايي با محيط پيراموني ارتقا دهدکه بر اين اساس اکنون طرح کاشي کاري ديوار دانشکده فني واقع در خيابان شهيد بابايي و شهرک ولايت توسط هنرمندان اين رشته در حال انجام است.
 
وي تنوع در رنگ بيروني، پس زمينه و نمايش خط آسمان شهر را از ويژگي هاي اين کاش کاري ها ذکر و تصريح کرد: مقياس کاشي کاري ديوار دانشکده فني حدود 250 متر و شهرک ولايت 275 متر ميباشد که به ترتيب با 25 و20 درصد پيشرفت فيزيکي همراه است.
 
اين مقام مسئول يادآورشد: براي اجراي اين طرح از پيمانکاران متخصص که از طريق برگزاري جشنواره شهر نگار دوشناسايي شده اند استفاده گرديده است.
 
سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين اظهار کرد: در راستاي صرفجويي وکاهش هزينه ها،براي تامين چسب مورد نياز اين پروژه ها از توان اسپانسر و بخشي نيز از مصالح موجود در انبار استفاده شده است.
 
قاسمي خاطر نشان ساخت:زيباسازي در بعدکلان آن به مجموعه اقداماتي گفته مي شود که با اجراي آن شهر از حالت سکون و بي روحي خارج شود و با بهره گيري از جذابيت هنري و فرهنگي بتوان در شهروند تاثير مثبت برجاي گذاشت.
 
وي افزود: تلاش مي کنيم در قالب پروژه هاي مختلف جلوه هاي عمومي شهر را زيباتر کنيم ولي لازمه آن همراهي شهروندان محترم است. قاسمي تاکيد کرد: شهر زيبا محصول همکاري مشترک شهرداري و شهروندان است و وقتي اين باور و ضرورت در ذهن مسوولان و مردم ايجاد شود آن زمان شاهد تحول در شهر خواهيم بود.
 
اين مقام مسئول در خاتمه نگهداري و مواظبت از اين فضاها و جلوگيري از و نصب پوستر و تراکت را براي زيباسازي شهر بسيار حايز اهميت خواند.
 
پايان پيام
 
 

 

related images