سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۱

تقدير مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين از شهردار قزوين

مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين از عملکرد شهرداري قزوين به منظوره حضور در مراسم بازگشايي مدارس و فضاسازي خيابان‌ها و معابر در آغاز سال تحصيلي جديد تقدير و تشکر کرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين با اهداي لوح به شهردار قزوين از زحمات وي به منظوره حضور در مراسم بازگشايي مدارس و فضاسازي خيابان‌ها و معابر در آغاز سال تحصيلي جديد تقدير و تشکر کرد.

در اين تقديرنامه آمده است؛ با احترام و صلوت بر محمد و آل محمد، نظر به آغاز سال تحصيلي جديد 95-94 و بازگشايي مدارس، بدين وسيله از تلاش‌ها و زحمات بي‌شائبه و حضور جنابعالي و همکاران محترم تحت مديريت خويش در مراسم بازگشايي مدارس و فضاسازي خيابان‌ها و معابر شهر که نهايت مساعدت و همکاري را داشته‌ايد و موجبات مسرت فرهنگيان محترم و دانش‌آموزان عزيز را داشته‌ايد صميمانه تشکر و قدرداني نموده.

در ادامه آمده است؛  لذا بر خود وظيفه مي‌دانيم مراتب سپاس و قدرداني مجموعه آموزش و پرورش استان را از جنابعالي و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر قزوين اعلام نماييم. توفيقات روز افزون شما و همکاران محترم را از خداي منان خواستاريم.

پايان پيام

تصاویر مرتبط