10/11/2015

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين توجه ويژه‌اي به ارائه خدمات شهري دارد

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين در کنار ارائه خدمات عمراني توجه ويژه‌اي به ارائه خدمات شهري در راستاي افزايش رفاه شهروندان دارد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ منتظري در آئين افتتاح بوستان آينده سازان(محله پونک) و بهره‌برداري از ماشين‌آلات سازمان مديريت پسماند که با حضور شهردار و اعضاي شوراي شهر برگزار شد، افزود: سال گذشته سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين براي خريد ماشين آلات 6ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار هزينه کرده است.
وي گفت: در سال جاري دستگاه پرس زباله با هدف کاهش حجم زباله و افزايش عمر لندفيل و حذف دفن در لندفيل با اعتباري بيش از 10ميليارد ريال خريداري شده است.
منتظري بيان کرد: خودروي شستشو و مکش فاضلاب با اعتباري بالغ بر 11ميليارد ريال از محل تسهيلات بانک شهر خريداري شده است.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: اين دستگاه با هدف شستشوي کامل انهار سرپوشيده و روباز به صورت مکانيزه و تخليه فاضلاب به صورت اتوماتيک خريداري شده است.
اين مسوول بيان کرد: با اعتباري بالغ بر 15ميليارد ريال 2 دستگاه خودروي کشند سمي تريلر از محل تسهيلات بانک شهر خريداري شده است.
وي گفت: دستگاه خودروي کشند سمي تريلر در راستاي تجهيز ناوگان خدمات شهري و تسهيل و تسريع در حمل زباله به کارخانه کمپوست و کاهش زمان بارگيري و تخليه خريداري شده است.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين افزود: 4 دستگاه خودمکش با اعتبار هر دستگاه 700ميليون ريال از محل اعتبارات داخل شهري قزوين خريداري شده است که اين دستگاه‌ها عمليات آبکش در مواقع بحران و آبگرفتگي در موقعيت‌هاي مختلف را تسريع مي‌کند.
منتظري اضافه کرد: براي تبديل مواد آلي به کود کمپوست و کاهش خطرات زيست محيطي و برگشت سرمايه به اقتصاد جامعه دستگاه ويندرو ترنر(تاپ ترن) با اعتبار بيش از 18ميليارد ريال خريداري شده است.
وي اضافه کرد: با استفاده از اين دستگاه مصرف کود شيميايي در مصارف کشاورزي و باغي و فضاي سبز حذف مي‌شود.
در ادامه ترکمن، مدير مدرسه آينده‌سازان نيز در اين آئين با تقدير و تشکر از زحمات شهرداري قزوين براي ارائه خدمات عمراني و شهري گفت: از اينکه شهرداري قزوين توانست در موعد مقرر بوستان آينده‌سازان را به پايان برساند بسيار قابل تقدير است.
پايان پيام

 

related images