سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۴

فراخوان شهردار قزوين؛

مهندسان حضور حداکثري در انتخابات نظام مهندسي استان داشته باشند

مسعود نصرتي، شهرداري قزوين با صدور بيانيه‌اي جامعه مهندسان استان را به حضور گسترده در ششمين دوره انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان دعوت کرد.

 

متن اين بيانيه به شرح زير است؛
 
به نام خدا
 
در آستانه انتخابات 16 مهر94 از جامعه مهندسان قزوين به منظور حضور حداکثري در پاي صندوق‌هاي اخذ رأي دعوت مي‌کنم. برگزاري انتخابات نظام مهندسي در استان قزوين از اهميت به‌سزايي برخوردار است و معتقدم مهندسان شريف بايد با مشورت و نظرخواهي و بررسي کارنامه‌ها؛ افراد متخصص، آگاه، معتمد، صالح و شايسته را شناسايي کنند و امور تصميم‌سازي و تصميم‌گيري مهندسي شهر و استان را به دست آنان بسپارند.
حضور و مشارکت مهندسان خبره و منصف در امور شهري ضرورت اصلي و بي‌بديل اجراي برنامه‌هاي معقولانه و اولويت‌بندي شده شهر است. شهرداري قزوين در اين سال‌ها کوشيده است با بهره گيري از ديدگاه و نظرات مشاوران متخصص به عنوان يک نهاد اجتماعي با قدرت در همه عرصه هاي مربوط به حقوق شهروندان ورود پيدا کند و با اطمينان بايد بگوئيم که اين مهم با مشارکت و همراهي مهندسين هنرمند و خلاق بي‌شک در يک دهه گذشته همگان شاهد جهشي بزرگ در ارايه خدمات نوين شهري و عمراني و فرهنگي و... در شهر قزوين هستيم. مجموعه نظام مهندسي ساختمان ممکن و ميسر شده است. يقينا اصل ترقي و توسعه و آباداني شهر را مشارکت شهروندان به ويژه متخصصين شهري است، مشارکت در ايده‌پردازي براي امور شهر و حفظ امکانات و وسايل موجود و آموزش به سايرين مهمترين نوع مشارکت است.
مسعود نصرتي
شهردار قزوين

 

تصاویر مرتبط