سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۴

در شهريور 94صورت گرفت؛

انعكاس 1453 خبر از شهرداري قزوين در رسانه‌ها

خبرگزاري فارس، پايگاه خبري صداي قزوين، روزنامه‌ محلي صبح قزوين، هفته‌نامه حديث، روزنامه سراسري کسب و کار و ضميمه روزنامه سراسري همشهري در انعكاس اخبار در شهريور 94 بيشترين همكاري را با مجموعه مديريت شهري قزوين داشتند.

 

به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ با همكاري رسانه‌ها در شهريور سال جاري 1453 خبر از شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي در گستره استاني و كشوري انعكاس يافته است.
در اين گزارش آمده است؛ در بين روزنامه‌هاي استاني، روزنامه صبح وطن قزوين با 71 خبر و روزنامه ولايت با 50 خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.
بر اساس اين گزارش؛ در بين هفته‌نامه‌هاي محلي، هفته‌نامه حديث با 18خبر، هفتهنامه مينودر با 17خبر و هفته نامه افق‌آينده با 6 خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.
بر پايه اين گزارش؛ در بين ضميمه روزنامه‌هاي سراسري، ضميمه روزنامه همشهري با 25خبر و ايران با 5 خبر و در بين روزنامه‌هاي سراسري روزنامه کسب و کار با 6خبر و روزنامه‌هاي دنياي اقتصاد و کائنات با 4 خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه در شهريور  94داشتند.
بر اساس اين گزارش؛ خبرگزاري فارس با 38 خبر، خبرگزاري مهر با 26 خبر، خبرگزاري تسنيم با 24خبر، خبرگزاري ايرنا و ايسنا با 18خبر، خبرگزاري ايلنا با 14خبر، خبرگزاري برنا با 13 خبر، خبرگزاري شبستان با 11خبر و خبرگزاري بسيج با 6 خبر  به ترتيب بيشترين همکاري را در اين مدت با مجموعه شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات مديريت شهري داشتند.
بر اساس اين گزارش؛ در بين پايگاه‌هاي خبري، پايگاه خبري صداي قزوين با 65خبر، صبح قزوين با 11خبر و شاخص نيوز با 8 خبر بيشترين همکاري را با اين مجموعه در همين مدت داشتند.
بر اساس اين گزارش؛ در بين هفته‌نامه‌هاي محلي، هفتهنامه حديث با 18خبر، هفته‌نامه مينودر با 17 خبر، هفته نامه افق آينده با 6خبر، هفته نامه فروردين امروز با 5خبر، هفته‌نامه تابان و هفته نامه رايحه مهر با 4 خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.
به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين مدت نيز ماهنامه چهلستون با 2 خبر و نشريات اميدالبرز،نسيم حق، آرمان مردم، خبر قزوين و صداي اقتصاد با درج تنها يک خبر در اين مدت با اين مجموعه همکاري داشتند.
بر پايه اين گزارش؛ در بين ضميمه رسانه‌هاي مکتوب سراسري ضميمه روزنامه همشهري با 25خبر، ايران با 5خبر، جوان با 4خبر و جام جم با 4خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه در شش ماه اول سال جاري داشتند.
در اين گزارش آمده است؛ در بين رسانه‌هاي مکتوب سراسري روزنامه کسب و کار با 6خبر، کائنات و دنياي اقتصاد با 4 خبر، روزنامه فرصت امروز، فرهيختگان و کار و کارگر با 3خبر، روزنامه‌هاي جمهوري اسلامي، ابرار اقتصادي، عصر تجارت،صبح اقتصاد و ابرار اقتصادي با 2 خبر و روزنامه‌هاي گسترش صنعت، امتياز، سايه تهران، مزايده و مناقصه، ابتکار، رسالت، عصر ايرانيان، خبر ورزشي با يک خبر با اين مجموعه در اين مدت همکاري داشتند.
گفتني است؛ اين آمار از نشرياتي است که به اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين وصول شده است و در صورت هر گونه مشکل در اعلام آمار از نظر رسانه با شماره 33239286تماس حاصل کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط