چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۱

ميزاني، معاون شهردار قزوين:

پروژه‌هاي ترافيک قزوين بر اساس مديريت هوشمند اجرايي مي‌شوند

وهاب ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پروژه ارتقاء سيستم نظارت تصويري مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين، افزايش 10کيلومتر فيبرنوري و 10تقاطع شهر به نظارت تصويري با اعتبار 10ميليارد ريال اجرايي شده است.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ ميزاني در آئين بهره‌برداري از ارتقاء سيستم نظارت تصويري مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين، اضافه شدن 10کيلومتر فيبرنوري و 10تقاطع شهر به نظارت تصويري که با حضور استاندار قزوين،شهردار قزوين، اعضاي شوراي شهر و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: شهر قزوين داراي 40کيلومتر فيبرنوري بود که شهرداري توانست با اتحاد و همدلي در يک سال گذشته کمتر از 2 ماه با شيوه جديد 10کيلومتر ديگر را به فيبر نوري شهر اضافه کند.

وي گفت: با اضافه شدن 10کيلومتر فيبرنوري به شهر تقاطع‌هاي بيشتري به مرکز کنترل ترافيک متصل خواهند شد.
اين مقام مسوول اضافه کرد: هوشمندسازي يکي از سرفصل‌هاي مهم معاونت ترافيکي است و پروژه‌هاي متعددي در اين راستا در حال اجرا دارد.
وي گفت: پروژه‌هاي معاونت حمل و نقل ترافيک بر اساس مديريت هوشمند و دانش محور اجرايي مي‌شوند.
وي با بيان اينکه شهرداري قزوين جزوء 6 شهري است که داراي طرح جامع مطالعات ترافيکي است، گفت: پروژه فيبرنوري بستر امني براي ارائه اطلاعات است و اجراي اين پروژه بسيار پرهزينه و سخت مي‌باشد.
ميزاني گفت: در آينده نزديک پرداخت الکترونيکي کارت‌پارک‌ها با اتصال به کارت شهروندي انجام خواهد شد.  
معاون شهردار قزوين بيان کرد: طرح دوچرخه اشتراکي به زودي اجرايي خواهد شد و ايستگاههاي دوچرخه جانمايي شده است.
وي اظهار کرد: اميدواريم با اقداماتي که در حال انجام است شهر قزويني الگوي براي ساير شهرها در مديريت ترافيک باشد.
پايان پيام
 

 

 

تصاویر مرتبط