چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۱

نصرتي، شهردار قزوين:

شرايط سخت اقتصادي مانع فعاليت شهرداري قزوين نشده است

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: شرايط سخت اقتصادي مانع فعاليت شهرداري قزوين نشده است و در اين شرايط توانسته پروژه‌هاي شاخص را به بهره‌برداري برساند.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در آئين بهره‌برداري از ارتقاء سيستم نظارت تصويري مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين، اضافه شدن 10کيلومتر فيبرنوري و 10تقاطع شهر به نظارت تصويري که با حضور استاندار قزوين، اعضاي شوراي شهر و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: شهرداري قزوين با تمام محدوديت‌هاي اقتصادي توانست اين پروژه را که يکي از نيازهاي اصلي شهر بود به پايان برساند و اين مهم براي مديريت شهري ارزشمند است.
وي بيان کرد: با افتتاح اين پروژه‌ها در شرايط اقتصادي فعلي، مي‌توان گفت که مي‌توانيم در شرايط سخت کارهاي هنرمندانه‌اي براي شهر کنيم.
نصرتي با اشاره به زمان آغاز فعاليت کارگروه "قزوين +20" گفت: در زمان آغاز فعاليت کارگروه "قزوين +20" موضوع حمل و نقل ترافيک اولويت سوم اين کارگروه بود و اين کارگروه مصوب کرده بود تا 5 سال آينده شهر قزوين صاحب مرکز کنترل ترافيک، 5 تقاطع غيرهمسطح و طرح جامع ترافيک باشد.
وي اضافه کرد: اکنون شاهد هستيم با اتحاد و همدلي توانستيم زودتر از موعد به اهدافمان برسيم و امروز شاهد ارتقاء مرکز کنترل ترافيک شهرداري، تصويب طرح جامع ترافيک و افتتاح 15 تقاطع غيرهمسطح هستيم.
شهردار قزوين گفت: به زودي تقاطع غيرهمسطح نخبگان در شهر قزوين به بهره‌برداري خواهد رسيد که اين 16 تقاطع غيرهمسطح شهر قزوين است.
اين مقام مسوول با اشاره به نزديک شدن زمان اجراي طرح دوچرخه اشتراکي گفت: قرارداد اين طرح به مرحله امضاء رسيده است و در آينده نزديک به مرحله اجرا خواهد رسيد.
شهردار قزوين اضافه کرد: يکي از راهکارهاي اجراي در راستاي تشويق و ترغيب مردم به استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري فراهم کردن بستر لازم براي استفاده از اين وسيله نقليه است.
وي اظهار اميدواري کرد: اميدواريم شاهد بهره‌برداري از ساير پروژه‌هاي کلان و ارزشمند شهر قزوين براي ارتقاء رفاه حال شهروندان باشيم.
پايان پيام
         

 

تصاویر مرتبط