9/22/2015

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب و اصلاح بيش از 150 تابلوي معابر سطح شهر قزوين

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: در شش ماهه نخست امسال، توسط سازمان زيباسازي شهرداري قزوين بيش از 150مورد تابلو در معابر سطح شهر نصب و اصلاح شده است.


به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين;داريوش قاسمي افزود: در اين راستا از اين تعداد، 105 مورد تابلو ساخته و نصب شده است و مابقي تابلو ها اصلاح شده‌اند.

وي با اشاره به توجه شهرداري قزوين به مناطق کمتر توسعه يافته شهر گفت: در حدود 60 مورد از تابلوهاي نصب شده به صورت تابلوي ديواري است که در محله مولوي نصب شده است.
اين مقام مسئول در ادامه گفت: تعدادي از تابلوها در راستاي پاسخگويي به نياز شهروندان که در سامانه 137 شهرداري ثبت شده بود، توسط سازمان زيباسازي نصب و اصلاح شدهاست.
قاسمي در ادامه بيان کرد: نظارت، نصب و اصلاح تابلوهاي معابر يکي از وظايف اصلي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين مي باشد که سعي شده با بازديدهاي مستمري که از سوي ناظرين اين سازمان در سطح شهر انجام مي‌گيرد،نيازسنجي شده و اقدامات سازمان بر اين اساس صورت گيرد.

وي در خاتمه، افزود: اين سازمان در جهت پاسخگويي به نيازهاي شهروندان تمام سعي خود را براي انجام اقدامات قابل قبول صورت مي‌دهد،که جا دارد از شهروندان بابت اطلاع رساني به موقعي که از طريق سامانه 137 انجام مي‌دهند، قدرداني کنيم.

 

related images