9/22/2015

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين تشريح کرد؛

تشريح اقدامات سازمان زيباسازي قزوين به مناسبت بازگشايي مدارس

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: به مناسبت استقبال از سال جديد تحصيلي و بازگشايي مدارس سازمان زيباسازي شهرداري قزوين اقدام به نقاشي و رنگ آميزي مدارس دولتي شهر کرده است.


 

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي افزود: اين سازمان به مناسبت بازگشايي مدارس و در راستاي ايجاد شور و نشاط در بين دانش آموزان و تلطيف ورودي فضاهاي آموزشي دانش آموزان اقدام به نقاشي و رنگ آميزي مدارس ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و هنرستان‌هاي شهر کرده است.
 
وي تصريخ کرد: در اين راستا 3 هزار مترمربع از ديوار دبستان‌هاي شهيدي، صادقيان، شهيدنقدي، عمار و ياسر، دبستان دخترانه رضوي، دبستان حيدري، شهيد مسعودپرويز، شرافت، جنت، شاهدفضيلت، قوام، دشتي، دبيرستان دخترانه فرزانگان و هنرستان‌هاي دخترانه ارم و پسرانه شهيدانصاري رنگ آميزي و نقاشي شده است.
قاسمي، يادآور شد: با توجه به اينکه ديوار برخي از مدارس احتياج به زيرسازي داشت، ابتدا ديوارهاي برخي از مدارس سيمانکاري شده و براي حفظ کيفيت و ماندگاري بيشتر نقاشي‌هاي ديواري قبل از اجرا يک لايه پرايمر مرغوب جهت جلوگيري از پوسته شدن رنگ و دوام آن روي ديوار اجرا شده و سپس نقاشي ديواري بر روي آن‌ها صورت گرفته است.
وي افزود: بمنظور استقبال از اول مهر، روز بازگشايي مدارس اين سازمان اقدام به نصب بنر بر روي ابزارهاي تبليغاتي در اختيار سازمان کرده است.
 
پايان پيام


 

related images