یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۹

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

افزايش تعرفه‎هاي طرح کارت پارک و پارکينگ شهر قزوين

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: بر اساس لايحه پيشنهادي سازمان و تصويب آن از سوي شوراي اسلامي شهر قزوين تعرفه‌هاي طرح کارت پارک و پارکينگ افزايش يافت.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: لايحه پيشنهادي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تحت عنوان افزايش تعرفه طرح کارت پارک و پارکينگ‌هاي تحت نظارت شهرداري قزوين به شوراي اسلامي شهر قزوين ارائه شد و پس از بررسي لازم مورد تصويب قرار گرفت.
وي عنوان کرد: تعرفه‌هاي قبلي مربوط به سال 92 بوده و طي سال 93 افزايشي در تعرفه طرح کارت پارک و پارکينگ‌هاي شهر قزوين نداشتيم.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: بنابراين با توجه به لزوم ارائه خدمات بهتر در پارکينگ‌هاي شهر قزوين به لحاظ زيرساختي(آسفالت، روشنايي و ساير خدمات موردنياز) سياست سازمان بر اين است که ضمن افزايش تعرفه‌هاي موجود ، خدمات بهتري به شهروندان ارائه شود.
عرشيان يادآور شد: اميدواريم بتوانيم با ارائه خدمات بهتر در حوزه طرح کارت پارک و پارکينگ‌هاي تحت نظارت شهرداري قزوين به شهروندان رضايت آنان را بيش از پيش جلب کنيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط