شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۸

در بازديد از منطقه نمونه گردشگري كامان و زرشك تاکيد شد؛

بهره‌برداري از ظرفيت‌هاي منطقه نمونه گردشگري كامان و زرشك براي جذب گردشگر

رئيس سازمان امور اراضي كشور و مديرعامل و اعضاي هيئت مديره شرکت توسعه گردشگري ايران به همراه محمدي نماينده مردم قزوين، معاون استاندار، شهردار قزوين و تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرائي استان از منطقه نمونه گردشگري كامان و زرشك بازديد کردند.

 

به گزارش روابط عمومي موسسه رفاهي تفريحي کاسپين؛ در اين بازديد كه در راستاي واگذاري اراضي منابع طبيعي مناطق كامان و زرشك به موسسه رفاهي و تفريحي كاسپين جهت ايجاد طرح گردشگري صورت گرفت، شاهرخ عطايي در اين بازديد گفت: طرح گردشگري كامان و زرشك در بين هزار و 168منطقه نمونه گردشگري در ايران از سوي هيئت دولت مصوب شده است.
وي افزود: منطقه نمونه گردشگري كامان و زرشك بعنوان يكي از معدود طرح‌هاي مناطق نمونه گردشگري مي‌باشد كه با مشاركت و سرمايه‌گذاري شهرداري قزوين، شهرداري محمديه و سازمان همياري شهرداريها سرمايه‌گذاري و به بهره‌برداري رسيده است.
عطايي در ادامه توضيحاتي درباره طرح جامع و برنامه‌هاي آينده منطقه ارائه کرد.
افشار، رئيس سازمان امور اراضي كشور ضمن مثبت ارزيابي كردن اقدامات صورت گرفته از سوي موسسه رفاهي تفريحي کاسپين بر ضرورت جلوگيري از ساخت و ساز بي‌رويه در منطقه و تغيير كاربري غيرمجاز اراضي تاكيد کرد و خواستار واگذاري اين مسئوليت به موسسه كاسپين بعنوان متولي ايجاد طرح گردشگري در منطقه شدند.
در ادامه منوچهر حبيبي، معاونت عمراني استانداري قزوين نيز ضمن تاكيد بر اين موضوع، از فراهم شدن مقدمات قانوني لازم جهت كنترل و نظارت بر امر ساخت و ساز در منطقه نمونه گردشگري كامان و زرشك از طريق موسسه كاسپين مطالبي ارائه کردند.
دكتر حاج داود محمدي، نماينده مردم قزوين،آبيك و البرز با اشاره به اهميت توسعه بخش خدماتي به خصوص گردشگري در استان قزوين اظهار کرد: با توجه به ظرفيت ايجاد شده در منطقه كامان و زرشك بايد با ايجاد تسهيلات مناسب شرايط را جهت مشاركت بخش خصوصي فراهم کرد تا اين منطقه گردشگري برابر اهداف بلندمدت خود در سطح ملي خدمات دهي کند.
مديرعامل شرکت توسعه گردشگري ايران نيز در اين بازديد اظهار کرد: اين منطقه از ظرفيت‌هاي خوبي براي جذب گردشگر برخوردار است و بايد از اين ظرفيت‌ها بهره‌برداري کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط