شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۸

محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين خبر داد؛

ورود 77 نفر گردشگر خارجي با اتوبوس به پايانه آزادگان قزوين

علي محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: از اواسط تابستان سال جاري تاکنون 77 نفر گردشگر خارجي از تهران با اتوبوس وارد پايانه آزادگان قزوين شدند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: با ورود 77 نفر گردشگر خارجي به پايانه آزادگان قزوين راهنمايي‌هاي لازم براي ادامه سفر در شهر قزوين از سوي اين مجموعه انجام شده است.
محمدحسيني بيان کرد: گردشگران خارجي براي بازديد از مکان‌هاي تفريحي، گردشگري و فرهنگي از سواري کرايه‌هاي پايانه استفاده کردند.
اين مسئول افزود: سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با برنامه‌‍‌ريزي صورت گرفته از گردشگران خارجي در پايانه استقبال خوبي کرده است تا گردشگران خاطره خوبي از زمان ورود به شهر قزوين داشته باشند.
وي گفت:77 نفر گردشگر خارجي که از تهران با اتوبوس وارد پايانه آزادگان قزوين شده بودند از کشورهاي اسپانيا،ايتاليا،فرانسه، آلمان، بلژيک، چين، كرواسي،سوئيس و عراق بودند.
اين مسئول با تاكيد بر تكريم ارباب رجوع و فراهم آوردن زمينه‌هاي مساعد به منظور سفري آرام براي مسافران، گفت: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين است که شرايط مناسبي را براي مسافران فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط