سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۴

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني ناحيه دانش قزوين با اعتبار 8ميليارد ريال

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) پروژه‌هاي عمراني ناحيه منفصل شهري دانش با حضور محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي، حبيبي معاون استاندار، نصرتي شهردار قزوين، اعضاي شوراي شهر و ساير مسوولان استاني و شهري به بهره‌برداري رسيد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين در اين آئين گفت: براي احداث بوستان فرهنگ، خانه فرهنگ و ناحيه شهري دانش 8ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
وي افزود:خانه فرهنگ دانش داراي يک کلاس در قالب کارگاه آموزشي، 4 کلاس آموزشي و يک دفتر مديريت آموزش است که قابليت ارائه خدمات آموزشي به 100نفر در ساعت مي‌باشد که از سوي مديريت خانه فرهنگ دانش به زودي برنامه‌هاي آموزشي اين مجموعه اعلام مي‌شود.
پژمانفرد بيان کرد: مساحت اجراي پروژه بوستان فرهنگ 3هزار مترمربع و خانه فرهنگ و ناحيه شهري دانش 320مترمربع است.
وي گفت: پروژه خانه فرهنگ و ناحيه شهري دانش در قالب يک ساختمان احداث شده است که طبقه فوقاني به خانه فرهنگ و طبقه همکف به ناحيه شهري دانش اختصاص پيدا کرده است.
اين مقام مسوول در ادامه از همکاري سازمان فرهنگي ورزشي، خدمات طراحي و پارک‌ها و فضاي سبز براي به نتيجه رساندن پروژه‌هاي عمراني اين ناحيه تقدير و تشکر کرد و افزود: تلاش خواهد شد براي شهروندان ناحيه منفصل شهري دانش خدمات خوبي ارائه شود تا رضايت شهروندان اين ناحيه جلب شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط