یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

تأمین منافع و مصالح تمامی کارکنان شهرداری با موضوع استخدامی از اولویت‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی است

موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، تأمین منافع و مصالح تمامی کارکنان مجموعه مدیریت شهری قزوین با موضوع استخدامی را یکی از اولویت‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی به‌دوراز هرگونه نگاه جانب‌دارانه، جزء یا قشری‌نگر دانست.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ سید حامد موسوی با اشاره به ضرورت توجه و بهبود وضعیت معیشت کارکنان شهرداری قزوین گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی همواره از هرگونه نگاه جانب‌دارانه، جزء یا قشری‌نگر که تأمین‌کننده منافع بخشی از کارکنان با نادیده‌گرفتن بخش دیگری از آنان باشد، پرهیز دارد. ازاین‌رو، این مهم به‌عنوان یک راهبرد اساسی همواره در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مدیریتی در مجموعه مدیریت شهری به‌ویژه در این معاونت مدنظر بوده است.

 

موسوی افزود: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در تمامی برنامه‌ها، مأموریت‌ها، وظایف و همچنین طرح‌های توسعه‌ای خود با وجود ملاحظات قانونی محدودکننده، درنتیجه نوع قراردادهای متفاوت کارکنان، نسبت به تمامی همکاران نگاه و رویکردی برابرخواهانه، عادلانه و یکسان دارد.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین یادآور شد: چنانکه شاهد بوده‌ایم این نگاه در لایحه پیشنهادی جبران خدمات کارکنان شهرداری قزوین (تهیه‌شده از سوی این معاونت) به‌عنوان الگویی مبتنی‌بر شایستگی‌ها، عملکرد و دانش افراد به‌منظور افزایش میزان بهره‌وری و بدون توجه به تفاوت‌های ناشی از نوع استخدام شاغلان در شهرداری و همچنین حمایت‌هایی که در قالب رفاهیات به آنان پرداخت می‌شود، برابر و یکسان و به‌تساوی بوده است.

 

موسوی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران ما در این معاونت بر آن بوده تا آنجا که مقررات، ضوابط و قوانین اجازه می‌دهد، تفاسیر از دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها و آئین‌نامه‌ها در راستای تأمین حداکثری مطالبات و منافع همکارانمان در شهرداری قزوین باشد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط