9/12/2015

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان 60درصد از عمليات عمراني احداث سرويس بهداشتي در پونک قزوين

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: با توجه به نياز شهروندان منطقه سه شهرداري قزوين امسال احداث سرويس بهداشتي در پونک جانمايي و آغاز شده که هم‌اکنون عمليات عمراني اين پروژه از 60درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ کيومرث فدائي‌فر افزود: با توجه به احداث اولين بوستان محلي در پونک احداث يک سرويس بهداشتي در جنب اين بوستان در برنامه کاري قرار گرفته است.
اين مقام مسوول افزود: اين سرويس بهداشتي از 6 چشمه 2 چشمه براي خانم ها و 4 چشمه براي آقايان برخوردار است.
فدائي‌فر بيان کرد: عمليات عمراني احداث اين سرويس بهداشتي در مراحل پاياني قرار دارد و براي اجراي اين پروژه 75 ميليون تومان اعتبار پيش بيني شده است.
وي افزود: امسال در اين منطقه دو سرويس بهداشتي احداث خواهد شد که اولي در جنب بوستان محلي پونک در خيابان مصيب مرادي جانمايي شده است و محل احداث دومي در مرحله جانمايي مي‌باشد.
مدير منطقه سه شهرداري قزوين با اظهار اينکه احداث سرويس بهداشتي در اين منطقه يکي از خواسته‌هاي شهروندان ساکنان منطقه سه شهرداري قزوين است، گفت: کمبود سرويس هاي بهداشتي در اماکن عمومي و معابر باعث شده نياز به سرويس‌هاي بهداشتي عمومي مناسب و مجهز در سطح شهر بيش از گذشته احساس شود.
اين مقام مسوول با بيان اينکه دسترسي آسان و سريع شهروندان به امكانات و خدمات شهري يكي از مهم‌ترين وظايف مديريت شهري در هر شهري است، افزود: احداث سرويس بهداشتي در ساير اماکن عمومي در منطقه سه شهرداري قزوين در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به اختصاص بودجه اجرايي خواهد شد.
پايان پيام

 

related images