چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

بر اساس مطالعات موسسه متخصصين و نخبگان مديريت شهري:

شهرداري قزوين، برتر در حوزه زيباسازي شهري شد

جواد رستمي، صاحب امتياز و مدير مسوول ماهنامه شهرداري موفق و رئيس هيئت مديره موسسه متخصصين و نخبگان مديريت شهري گفت: شهردار قزوين به عنوان شهردار موفق در حوزه زيباسازي و مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين به عنوان مدير موفق در حوزه زيباسازي شناخته شد.

 

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ دکتر رستمي در ديدار عصر روز گذشته خود با مسعود نصرتي، شهردار قزوين که با حضور مريم نخستين عضو شوراي اسلامي شهر و فرزانه نظري پور معاون معماري و شهرسازي شهرداري، محمد اسماعيل حافظي و عليرضا منجم عضو هيئت مديره سازمان زيباسازي، داريوش قاسمي و سعيد ميزاني مديران عامل فعلي و سابق سازمان زيباسازي شهرداري در دفتر شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: قزوين شهر هنرمندان است و افتخارات زيادي دارد.
وي ادامه داد: موسسه متخصصين و نخبگان مديريت شهري کارهاي پژوهشي و تحقيقاتي در حوزه‌هاي مختلف براي شناخت شهرداران، مديران موفق و عملکردهاي خلاقانه انجام مي‌دهد و چهره‌ها و افراد موفق را نشان مي‌دهد.
دکتر رستمي گفت: موسسه معتقد است شهرداري‌ها در همه حوزه‌ها نمي‌توانند موفق شوند بنابراين به صورت بخشي شهرداري‌ها بررسي مي‌شوند و در مرحله اول کار به صورت خوداظهاري صورت مي‌گيرد و بعد مجموعه متخصصين و نخبگان مديريت شهري که شامل شهرداران و اعضاي شوراي اسلامي شهر سابق تشکيل شده است ضمن بازديد از کارهاي ارايه شده مسائل را در هيات داوري مطرح و نتيجه‌گيري مي‌کنند.
صاحب امتياز و مدير مسوول ماهنامه شهرداري موفق افزود: بر اساس کارهاي انجام شده توسط موسسه شهرداري تبريز در حوزه کلان شهرها و شهرداري قزوين در حوزه شهرهاي بزرگ به عنوان شهرهاي برتر در زمينه زيباسازي شناخته شدند.
دکتر رستمي افزود: بايد خلاقيت‌ها و ايده‌هاي نوين را در عرصه مديريت شهري مستندسازي کرد و از افراد خلاق تقدير شود تا ضمن ايجاد حس رقابت در اين شهرها، اين افراد تشويق و شناخته شوند.
مسعود نصرتي، شهردار قزوين نيز در اين ديدار گفت: اينکه داوري‌ها توسط يک گروه متخصص از مجموعه مديريت شهري صورت گرفته است ارزشمند مي‌باشد.
نصرتي اظهار کرد: اگر اين اقدامات که با همراهي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور صورت مي‌گيرد و اين داوري‌ها در خصوص عملکرد شوراي شهر و روستاها صورت مي‌گيرد امري مطلوب است.
وي با بيان اينکه اعضاي شوراي شهر قزوين از ترکيب افراد توانمند در حوزه‌هاي مختلف تشکيل شده است، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلي بين شوراي شهر و شهرداري قزوين در جايگاه نظارت، تصويب و حتي اجرا با رعايت حدود قانوني وجود دارد.
در اين مراسم قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين با تبريک به شهردار قزوين و کارکنان سازمان زيباسازي بابت موفقيت حاصل شده از زحمات مهندس ميزاني مدير عامل سابق زيباسازي تقدير و تشکر کرد. 
گفتني است؛ در پايان نشان و لوح شهردار موفق در حوزه زيباسازي به مسعود نصرتي شهردار قزوين و داريوش قاسمي مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تقديم شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط