دوشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۶

شهردار قزوين درمراسم افتتاحيه مسابقات آتش نشانان کشور:

مسابقات ورزشي آتش نشانان احساس امنيت شهروندان را افزايش مي دهد

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: برگزاري مسابقات ورزشي امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور مي تواند براي شهروندان احساس امنيت و آرامش بيشتري را رقم بزند.

 

مسعود نصرتي در مراسم افتتاحيه پنجمين دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور در قزوين با اشاره به همکاري دستگاه ها و نهادهاي مربوط براي برگزاري اين مسابقات افزود: اين رقابت ها در آستانه فرارسيدن روز آتش نشاني و خدمات ايمني برگزار مي شود و با برنامه هايي که در نظر گرفته شده است، رقابت هاي ارزشمند و خوبي بناست اتفاق بيفتد که نتايج آن مي تواند در سطح کشور براي شهروندان احساس امنيت و آرامش بيشتري را به دنبال داشته باشد.
شهردار قزوين ادامه داد: هفته گذشته شهر قزوين ميزبان 20 کشور با 155 ميهمان خارجي و نمايندگان کلانشهرها و شهرداري هاي مراکز استان هاي کشور در پنجمين نشست تخصصي هيئت اجرايي شهرداران آسيايي بود .
وي افزود : ميزباني شهر تاريخي و فرهنگي قزوين در سطح جهاني در برنامه هايي نظير مجمع شهرداران آسيايي، اجلاس شهرداران جاده ابريشم و مجمع جهاني شهر اسلامي ارزشمند است.
نصرتي خاطرنشان کرد: اين برنامه ريزي براي آتش نشانان از سوي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور برنامه جديدي است و شهرداري هاي شرکت کننده در مسابقات جاري با تمام توان و ظرفيت خود در آن حضور يافته اند.
وي حضور آتش نشانان دارنده مقام قهرماني سنگ نوردي در مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور را مورد توجه قرار داد و بيان کرد: آتش نشانان ما در سال هاي اخير تا حد زيادي پيشرفت کرده اند و بهترين و زبده ترين ورزشکاران در سازمان هاي آتش نشاني و خدمات ايمني جذب مي شوند .
 شهردار قزوين اضافه کرد: تعداد عمليات هاي انجام شده و موفقيت هاي به دست آمده در سال هاي گذشته نشانگر عملکرد مطلوب آتش نشانان است و برگزاري امسابقات ورزشي مي تواند سازمان هاي آتش نشاني را بيش از پيش در مسير حرکت به سمت پويايي سوق دهد.
وي گفت : شرکت کنندگان در پنجمين دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور مي توانند ضمن حضور دراين مسابقات به بازديد از آثار تاريخي وفرهنگي کهن شهر قزوين بپردازند و بهره لازم را از حضور در اين شهر ببرند.
شهردار قزوين همچنين از سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور، مديران استان، شوراي اسلامي شهر قزوين، معاونان و مديران شهرداري قزوين که در برگزاري اين دوره از مسابقات و ايجاد پويايي و همدلي در شهر همکاري داشتند، تقدير کرد.

 

تصاویر مرتبط