9/1/2015

به مناسبت روز قزوين؛

اولين دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوين راه‌اندازي شد

اولين دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوين با حضور مديرعامل بانک شهر، داوود محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس ، رجب رحماني نماينده مردم تاکستان در مجلس، مسعود نصرتي شهردار قزوين، اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مسئولان راه‌اندازي شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پورزرندي مديرعامل بانک شهر در اين مراسم افزود: اولين دستگاه خود بانک(VTM) بانک شهر در قزوين براي اولين بار در منطقه 7 قزوين راه‌اندازي شده است.
وي بيان کرد: راه‌اندازي دستگاه  خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوين با توجه به سياست بانک شهر در راستاي توسعه شعب الکترونيکي به جاي شعب فيزيکي است.
پورزرندي افزود: پيشخوان‌هاي شهرنت، مجهز به خودبانک (VTM)‌، در واقع همان شعب بانک شهر است که به صورت 24ساعته بخشي از خدمات بانکي را مانند خوددريافت، خودپرداز و دستگاه صدور کارت هديه به مشتريان ارائه مي‌دهد که در اين پيشخوان‌ها، شهروندان اين امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب الکترونيکي به صورت مجازي در ارتباط باشند و امور بانکي خود را با سهولت بيشتري انجام دهند.
وي گفت: پيشخوان‌هاي شهرنت براي نخستين بار در کشور توسط بانک شهر راه‌اندازي شده است و اين شعب الکترونيکي با قابليت ويژه ارائه خدمات مجازي به شهروندان، يکي از اساسي‌ترين اقدامات در زمينه توسعه بانکداري الکترونيکي است.
مديرعامل بانک شهر قزوين ادامه داد: هم اکنون سرويس‌هاي‌ افتتاح حساب، انتقال وجه داخلي بين سپرده‌هاي بانک شهر، اعلام مفقودي و مسدودي کارت و مسدود کردن اينترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودي حساب، پرداخت اقساط تسهيلات از محل سپرده مشتري و همچنين صدور کارت نقدي توسط دستگاه‌هاي خودبانک در پيشخوان‌هاي شهرنت بانک شهر فعال است که قابليت ارائه خدمات به شهروندان را دارد‌.
وي افزود: دستگاه وي.تي.ام 600 اکنون در تهران، تبريز و مشهد وجود دارد اما نخستين دستگاه وي.تي.ام 700 کشور در اين استان مورد بهره‌برداري قرار گرفته است.
مديرعامل بانک شهر ادامه داد: قدمت دستگاه‌هاي خودبانک در دنيا به چهار يا پنج سال مي‌رسد و تعداد کل آن‌ها حتي به 2 هزار دستگاه نيز نمي‌رسد اما ما متولي شده‌ايم که در 300 منطقه در شهرهاي مختلف کيوسک‌هاي خودبانک را راه‌اندازي کنيم.
مديرعامل بانک شهر تصريح کرد: دستگاه‌هاي خودبانک 25 خدمت بانکي و نيز تمام خدمات شهري شهرداري‌ها نظير پرداخت عوارض خودرو و عوارض شهري را انجام مي‌دهند.
وي اضافه کرد: اين دستگاه خودبانک به مناسبت روز قزوين به مردم هديه مي‌شود تا آنان بتوانند به صورت شبانه‌روزي بدون نگراني از خدمات سيستم بانکي استفاده کنند.
مديرعامل بانک شهر اظهار اميدواري کرد: افتتاح اين دستگاه بتواند زمينه‌ساز ارائه خدمات بهتر و بيشتر به مردم به ويژه در استان قزوين باشد و اين روال در ديگر شهرها نيز مانند قزوين ادامه يابد.
گفتني است؛ اولين دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوين در ميدان عارف راه‌اندازي شده است.
اولين دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوين در حاشيه مراسم پنجمين نشست شهرداران آسيايي راه اندازي شده است.
پايان پيام